Rozwiązanie zostało zaprojektowane i wdrożone przez Asseco
Na infolinii ubezpieczyciela zdrowotnego TU Zdrowie pracę rozpoczęła inteligentna głosowa asystentka IGA. Rozwiązanie zostało przygotowane we współpracy z firmą Asseco.
Voicebot przyjmie od klientów TU Zdrowie zamówienia na realizację usługi medycznej, ale też udzieli informacji na temat posiadanego przez nich ubezpieczenia. W razie potrzeby przełączy do konsultanta odpowiedniego dla danej sprawy. Narzędzie działa w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji, a jego twórcy przekonują, że doskonale radzi sobie z ludzką mową. Wirtualny doradca jest dostępny całodobowo przez 7 dni w tygodniu.
Asystenci głosowi to rozwiązania, które coraz częściej wspierają pracowników call center w instytucjach finansowych. Są w stanie odciążyć ludzkich konsultantów w rozwiązywaniu prostych spraw i powtarzalnych problemów klientów czy zebrać dane potrzebne na dalszym etapie obsługi. Z tego typu narzędzi korzystają m.in. Europ Assistance, Warta, Alior Bank, PKO BP czy mBank, a prace nad nim prowadzi Ergo Hestia.
Voicebot to kolejne rozwiązanie technologiczne, które w ostatnim czasie zostało wprowadzone przez TU Zdrowie. Niedawno w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać, że w apce i portalu ubezpieczyciela pojawiło się narzędzie o nazwie HeyCzeker, które pomaga ubezpieczonym wstępnie ocenić stan zdrowia i podpowiada, z jakim lekarzem powinni się skonsultować przy określonych dolegliwościach. Ubezpieczyciel uruchomił również platformę HeyDoc umożliwiającą odpłatne skorzystanie z e-wizyty u wybranego lekarza.