Kolekcjonerska karta mBanku wydana z okazji 30. finału WOŚP zmienia kolor pod wpływem światła
W niedzielę 30 stycznia odbędzie się jubileuszowy 30. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji mBank, który jest partnerem WOŚP, informuje o szeregu działań mających wesprzeć fundację. I tak, od dziś można zamawiać kartę 30. finału, zaprojektowaną przez Jurka Owsiaka. Do wzięcia jest 50 tys. kart, dostępnych zarówno w wersji plastikowej, jak i wirtualnej. Amatorów plastików bank kusi ciekawą nowinką: okolicznościowa karta zmienia kolor pod wpływem światła.
mBank zapowiedział również akcję, w ramach której przekaże na konto Fundacji 100 tys. zł każdego dnia, którego odnotuje co najmniej 100 wpłat na WOŚP. Zasada ta obowiązuje od jutra do dnia finału, a więc bank może łącznie wesprzeć Fundację kwotą sięgającą 2 mln zł.
Z kolei mLeasing obiecał przekazać na rzecz WOŚP 10 zł za każde opublikowane na Instagramie lub Facebooku zdjęcie ze specjalnym filtrem i hasztagiem #GramyRazem2022. Akcja rozpocznie się 20 stycznia.
Tradycyjnie bank wprowadza również udogodnienia, dzięki którym każdy może wygodnie włączyć się w zbiórkę. W apce mobilnej mBanku pojawi się ikonka serca do szybkich wpłat. Specjalny przycisk znajdzie się również w serwisie transakcyjnym. Można też dokonywać wpłat online w różnej formie przez bramkę Paynow, dostępną na stronach mBank.pl/WOSP oraz wpłacam.wosp.org.pl. To drugi finał, w którego obsługę włącza się należąca do mBanku bramka płatnicza.
Bank przekazał też ponad 830 terminali płatniczych, z którymi kwestować będą wolontariusze w dniu finału. POS-y umożliwiające bezgotówkowe przekazywanie wpłat będą dostępne również w placówkach mBanku w całej Polsce.
Warto wiedzieć, że osoby zainteresowane przekazaniem zdalnym przekazaniem datku na cele fundacji mogą skorzystać także z rozwiązania dostarczanego przez Mastercard, czyli eSkarbonek. To wirtualne puszki, które może utworzyć każdy, kto chce kwestować na rzecz WOŚP. Własną skarbonkę zakłada się w parę minut. Link do takiej puszki można przekazać swoim znajomym, współpracownikom czy krewnym, którzy dokonają wpłaty za pośrednictwem PayU. W zeszłym roku za pomocą tego narzędzia zebrano 17,8 mln zł.
Jubileuszowy, 30. finał to również okrągła rocznica współpracy między fundacją a bankiem, które działają wspólnie od 5 lat. W tym czasie mBank wspólnie z klientami wsparł cele WOŚP kwotą blisko 70 mln zł, a także przekazał na akcje charytatywne WOŚP część swojej kolekcji dzieł sztuki. Przy obsługiwanych przez bank finałach pracowało ponad 4 tys. pracowników banku, a klienci zamówili ok. 111 tys. kolekcjonerskich kart projektowanych co roku przez Jurka Owsiaka.
mBank przypomina także, że jego klienci mogą wspierać WOŚP przez cały rok. Dzięki specjalnej opcji w aplikacji mobilnej i serwisie transakcyjnym można zadeklarować chęć przekazywania na rzecz fundacji drobnej kwoty przy każdej płatności lub stałej sumy co miesiąc. W 2021 r. klienci wpłacili łącznie ponad 2,2 mln zł.
Z kolei każdy klient korporacyjny, który otworzy rachunek w styczniu lub lutym, może zdecydować, że wszystkie opłaty i prowizje pobierane przez bank od stycznia do czerwca mają zostać przekazane na rzecz fundacji. Do tej pory przedsiębiorcy wspólnie z bankiem wsparli w ten sposób WOŚP kwotą ponad 477 tys. zł.