Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Zmiany w Punkcie. Porównywarka staje się multiagencją, łączącą działalność online z usługami 900 agentów

Zmianom towarzyszy rebranding, w ramach którego zaprezentowano nowe logo oraz nową stronę internetową

Punkta, marka znana jako internetowa porównywarka ubezpieczeń, zmienia swój wizerunek i zakres działania. Pod skrzydłami nowego właściciela, którym od lutego jest grupa BIK, Punkta staje się ogólnopolską agencją ubezpieczeniową, łączącą działania online i offline. Pod marką tą prowadzona bowiem będzie zarówno dotychczasowa działalność opierającą się na porównywaniu cen i sprzedaży online, jak i działalność agentów sieci BIK Serwis.

Przeczytajcie także: Zarządzany przez Sokołowskiego Netrisk kupuje kolejną porównywarkę

Zmianom tym towarzyszy rebranding, w ramach którego zaprezentowano nowe logo oraz nową stronę internetową. Logotyp wyróżnia się głównie kolorem oraz umiejscownienim charakterystycznej dla Punkty kropki, która spod litery "p" trafiła jako tło dla litery "a".


Jeśli zaś chodzi o witrynę, użytkownicy znajdą tam odświeżoną porównywarkę, umożliwiającą zestawienie ofert polis komunikacyjnych, nieruchomości, podróżnych, a także dotyczących instalacji fotowoltaicznych. Nową funkcją narzędzia jest przygotowywanie rekomendacji nie tylko pod względem ceny, ale też wskazywanie ofert najlepiej dostosowanych i zawierających najkorzystniejsze usługi dodatkowe.

Online będzie można również korzystać z usług agentów ubezpieczeniowych. Za pośrednictwem strony można będzie podpisać umowę przygotowaną przez pośrednika, czy poradzić się w trakcie wideorozmowy. Jako omnikanałowa multiagencja Punkta zamierza bowiem wykorzystać swoje doświadczenia cyfrowe do wspierania pracy agentów i m.in. umożliwi zdalne kontaktowanie się z pośrednikami.

Przeczytajcie także: Fikcyjny agent ubezpieczeniowy wyłudził blisko 1 mln zł

A na skutek wprowadzanych zmian pod szyldem Punkty działać będzie 600 agentów zrzeszonych w BIK Serwis oraz 300 partnerów multiagencji Profi Insurance, którą BIK Serwis kupił w maju tego roku. Zarówno przy obsłudze klientów online, jak i tradycyjnie, agenci będą zaś mogli korzystać z wprowadzonego niedawno narzędzia, które umożliwia porównywanie nie tylko cen polis, ale i zakresów ubezpieczeń.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies