Była dyrektor marketingu Diners Club w Polsce jest odpowiedzialna za sprzedaż w fintechu Kevin
Monika Masztakowska, która do października bieżącego roku pracowała w Diners Club, została managerką ds. sprzedaży w fintechu Kevin. Masztankowska ostatnio była dyrektorką ds. marketingu i sprzedaży w polskiej spółce Diners Club. Wcześniej pełniła tam m.in. obowiązki managerki ds. PR i rzeczniczki prasowej.
Kevin to litewski fintech działający obecnie na kilkunastu rynkach europejskich. Oferuje m.in. usługę, dzięki której podczas płatności kartą można rozpoznać numer przypisanego do niej rachunku i zrealizować płatność bezpośrednio z konta, przy wykorzystaniu otwartej bankowości. Z usług Kevina korzysta w Polsce m.in. operator aplikacji CityParkApp. Na jego czele w Polsce stoi od niedawna Krzysztof Hejduk, były prezes mPay.
Natomiast polska spółka Diners Club przeszła reorganizację. We wrześniu 2020 r. ogłoszono, że biznes firmy w Polsce zostanie powiązany ze słowacką spółką Diners Club. Poinformowano wówczas, że w wyniku tej operacji Diners Club Polska sp. z o. o. zostanie przejęta przez Diners Club CS z siedzibą w Bratysławie, a organizacja będzie kontynuować działalność nad Wisłą w formie oddziału słowackiej spółki. Ta przejmie wszystkie prawa i obowiązki Diners Club Polska, w tym wynikające z umów o wydane przez tę firmę karty.