Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
mBank ułatwia składanie reklamacji. Wystarczy do tego aplikacja mobilna

Klienci za pomocą serwisu internetowego lub aplikacji mobilnej mogą składać reklamacje dotyczące kilkunastu różnych sytuacji

mBank poinformował o rozszerzeniu katalogu sytuacji, w których klienci mogą składać reklamacje za pośrednictwem narzędzi udostępnionych w internetowym serwisie transakcyjnym oraz aplikacji mobilnej. Katalog ten liczy już kilkanaście pozycji. We wszystkich wymienionych tam sytuacjach, aby zgłosić nieprawidłowość, klienci nie muszą udawać się do oddziału, wysyłać pism czy nawet dzwonić na infolinię banku.

Przeczytajcie także: Co można reklamować przez aplikację mobilną mBanku

mBank zapewnia, że od teraz jego klienci w sposób zdalny mogą reklamować transakcje Blikiem w bankomacie, internecie czy sklepie stacjonarnym oraz opłaty i prowizje związane z kredytem gotówkowym. Mogą także zgłaszać przypadki niewłaściwej jakości obsługi w oddziale, mLinii lub na czacie oraz różne problemy związane z korzystaniem z serwisu internetowego czy aplikacji mobilnej.

Wcześniej mBank pozwalał już na składanie w nowy sposób reklamacji w sytuacjach, gdy ktoś skorzystał z bankomatu kartą, ale ten nie wypłacił pieniędzy, a na rachunku pojawiła się blokada, albo gdy ktoś wpłacił pieniądze we wpłatomacie, ale środki nie zostały zaksięgowane na rachunku. Procedura dotyczyła także klientów korzystających z karty w internecie. Później do listy zdarzeń możliwych do zareklamowania elektronicznie dołączyły problematyczne sytuacje związane z przelewami, prowizjami przy kredytach odnawialnych oraz prowizjami pobranymi przy sprawdzaniu salda w bankomacie.

Przeczytajcie także: Zagłosujcie w plebiscycie Cashless Pay 2021

Proces umożliwiający składanie reklamacji przez internet mBank wprowadził wiosną 2020 r. Jesienią tego samego roku odpowiednia funkcja trafiła do jego aplikacji mobilnej. Udostępnienie nowej usługi argumentowane było m.in. tym, by w czasie pandemii klienci nie musieli odwiedzać oddziałów czy dzwonić na przeciążoną infolinię. Nie bez znaczenia jest też fakt, że wzrost zainteresowania zakupami internetowymi i zwiększona liczba transakcji w e-commerce powoduje rosnącą liczbę reklamacji płatności, z których duża część może być rozpatrzona automatycznie.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies