Biuro prasowe mBanku uspokaja, że bank zidentyfikował problem i naliczy klientom zaległe mile w listopadzie
Jak może wiecie, kilka miesięcy temu mBank zdecydował o rezygnacji z programu lojalnościowego Miles & More. Wydawanie kart w jego ramach zakończono pod koniec sierpnia bieżącego roku, a naliczanie punktów wstrzymano z dniem 1 października. Od tego dnia klienci mBanku nadal mogą zbierać mile w ramach Miles & More, ale już nie za pośrednictwem kart mBanku. Więcej na ten temat możecie przeczytać w tekście mBank kończy obsługę kart z programem Miles & More. Ich użytkownikom zaproponuje inne karty lub wypowie umowy.
Tymczasem, jak donoszą czytelnicy cashless.pl, część klientów mBanku nie dostało mil prawidłowo naliczonych za wrzesień. – To, że mBank wycofał się z programu Miles & More, to rozumiem, jego decyzja biznesowa. Ale że nie przesłali mil za ostatni miesiąc, w którym program jeszcze działał, to jest nie fair. Zawsze naliczali ósmego dnia miesiąca, mamy już 19 października, a punktów wciąż nie ma – napisał do nas jeden z klientów mBanku zbierający mile w ramach Miles & More.
Biuro prasowe instytucji przyznaje, że do sytuacji opisanej przez czytelnika doszło. – Rzeczywiście niewielkiej grupie klientów nie naliczyliśmy mil we wrześniu. Są to klienci, którzy na koniec miesiąca mieli ostatecznie pozamykane kontrakty kartowe M&M, ale zdążyli przedtem zrobić jeszcze transakcje kartą. Wiemy o tej sytuacji od kilku dni. Zidentyfikowaliśmy tę grupę klientów, sprawdzamy, ile zrobili transakcji, i dodamy im należne mile w listopadzie – napisał mBank w odpowiedzi na pytania cashless.pl w tej sprawie.
Decyzję mBanku o zakończeniu współpracy z Miles & More postanowił wykorzystać Diners Club. W lipcu firma poinformowała o nowej ofercie na karty pozwalające zbierać punkty w tym programie. Klienci składający wnioski o nowe plastiki dostawali podwójne mile powitalne. Więcej na ten temat mogliście przeczytać w tekście mBank kończy współpracę z programem Miles & More. Zobaczcie, jak Diners Club chce to wykorzystać.