PZU deklaruje, że skorzystanie z nowej oferty nie będzie wiązało się z żadnymi dodatkowymi kosztami po stronie klientów
PZU pochwaliło się wprowadzeniem nowego systemu płatności za ubezpieczenia majątkowe, w ramach którego należność za swoje polisy można regulować w comiesięcznych ratach. Informacja ta wywołała pytania dotyczące kosztów oraz formalności związanych z wyborem płatności abonamentowej. Co na ten temat ma do powiedzenia ubezpieczyciel?
– Skorzystanie z naszego nowego rozwiązania nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami ani z potrzebą weryfikacji ryzyka kredytowego – dowiaduję się w biurze prasowym PZU. Poinformowano mnie także, że klienci decydujący się na taki sposób płatności, nie muszą wypełniać dodatkowych dokumentów. A z kolei kalendarz i stan płatności będą mogli w wygodny sposób sprawdzać w serwisie mojePZU.
Zapytałam o partnerów, z którymi PZU współpracowało przy tym rozwiązaniu. Jak się okazuje, to wewnętrzny projekt ubezpieczyciela. – Przy jego realizacji nie współpracowaliśmy z bankami czy insurtechami – informują służby prasowe PZU.
Płatności abonamentowe to rozwiązanie kierowane do klientów indywidualnych, którzy kupią ubezpieczenie komunikacyjne, mieszkaniowe, zdrowotne, NNW, szkolne lub OC w życiu prywatnym w PZU. Składka rozkładana jest na 12 rat. Jeśli klient ma kilka różnych polis, wszystkie opłaci jedną wspólną płatnością w miesiącu. Należność można uregulować tradycyjnym lub szybkim przelewem, Blikiem lub kartą.