Producent obuwia skorzystał z systemu operacyjnego do płatności w chatbocie opracowanego przez Tpay i firmę Koda
Blikiem można już płacić za zakupy w Messengerze za klapki marki Kubota. To dzięki wykorzystaniu nowego systemu operacyjnego do płatności w chatbocie, opracowanego przez Tpay i firmę Koda.
Nowy system jest zintegrowany z platformą, na której producent obuwia prowadzi swój sklep internetowy. Dzięki temu wszystkie zamówienia – zarówno te spływające za pośrednictwem Messengera, jak i złożone bezpośrednio na stronie internetowej – trafiają do jednej bazy danych.
Rozwiązanie chatbotowe dla Kuboty to już druga tego typu wspólna realizacja Tpaya i Kody. Kilka miesięcy temu zostało ono wdrożone dla marki Myszojeleń. Obecnie obie firmy pracują już nad rozwiązaniem głosowym, w którym nie trzeba będzie wpisywać poleceń i kodu Blik. Wówczas przy płatności kupujący przedyktuje botowi sześciocyfrowy kod.
Jak robi się zakupy i płaci Blikiem na Messengerze u Kuboty? W przypadku, gdy klient chce od razu przejść do procesu zakupowego, klika w przycisk "Sprawdź promocje". Może wtedy wybrać produkty z listy. Po dodaniu ich do koszyka chatbot zapyta o imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail oraz kod pocztowy. Ostatnia informacja jest niezbędna do wybrania z listy odpowiedniego paczkomatu. To dlatego, że dzięki integracji chatbota z InPostem, nie trzeba podawać danych do wysyłki zamówienia. Na końcu w wiadomości klient wpisuje kod Blik i akceptuje płatność w aplikacji swojego banku.