Wefox to insurtech wywodzący się z Niemiec, który stawia na digitalizację sprzedaży ubezpieczeń za pośrednictwem agentów
Poszerza się sieć pośredników, którzy mogą sprzedawać ubezpieczenia Wefoxa. Dotychczas ofertę insurtechu mogli prezentować jedynie agenci Unilinka, czyli największej polskiej multiagencji. Teraz grono to powiększy się o pośredników zrzeszonych w sieciach Diamond Finance i Conditor. Pierwsza z nich współpracuje z 600 agentami, a druga z 2 tys. pośredników z różnych stron Polski.
Zwiększenie dostępności oferty Wefoxa będzie możliwe dzięki działaniom Unexta, czyli strategicznego partnera insurtechu, wspierającego go na polskim rynku. To Unext podpisał umowy z dwiema wspomnianymi multiagencjami i zapewnia, że trwają rozmowy z kolejnymi sieciami o zasięgu ogólnopolskim. A w przyszłym roku zamierza zacząć współpracę również z mniejszymi podmiotami. Cezary Świerszcz, prezes Unexta, zaznacza, że zainteresowanie ofertą Wefoxa jest spore, i ocenia, że uda się szybciej niż zakładano przekroczyć pułap 10 tys. dystrybutorów mających w ofercie ubezpieczenia Wefoxa.
Multiagencje Diamond Finance i Conditor są obecnie na etapie szkolenia pośredników i organizacji egzaminów. Wkrótce wszystko ma być gotowe, by obsłużyć pierwszych klientów zainteresowanych polisami Wefoxa, który na polskim rynku oferuje ubezpieczenia komunikacyjne i mieszkaniowe. Więcej na ten temat znajdziecie w tekście: Wefox w Polsce. Zobaczcie, ja niemiecki insurtech chce przekonać do siebie polskich agentów i klientów.
Wefox to wywodzący się rynku niemieckiego insurtech, który koncentruje się na rozwijaniu technologii ułatwiających pracę agentów. Stawia na cyfryzację procesów i dostarczanie narzędzi, dzięki którym zawieranie umowy, a także ewentualna późniejsza likwidacja szkody mają być wyjątkowo proste.
Fot. freepik.com/racool_studio