Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Przelewy na numer telefonu Blik w kolejnym banku. Usługę wprowadza właśnie spółdzielcza grupa SGB

Przelewy P2P Blik mają zostać udostępnione pierwszym klientom SGB w ciągu kilku najbliższych dni

Bank SGB informuje w komunikacie prasowym, że rozpoczyna testy typu family and friends nowej usługi mobilnej, czyli przelewów na numer telefonu odbiorcy Blikiem. Pierwsze banki tej grupy będą mogły udostępnić funkcję swoim klientom w pierwszej połowie tego miesiąca. Później dołączać będą następne instytucje.

Przeczytajcie także: PKO BP wprowadza zbliżeniowego Blika

Przelewy na numer telefonu odbiorcy, to tzw. transakcje P2P. Blik wykorzystuje do ich oferowania infrastrukturę systemu Express Elixir. Dzięki temu transakcje są realizowane w czasie zbliżonym do rzeczywistego – wysłane pieniądze niemal natychmiast znajdują się na rachunku odbiorcy. Przy tym nadawca nie musi wprowadzać numeru rachunku bankowego odbiorcy – wystarczy, że poda jego numer telefonu.

Przeczytajcie także: Blik wprowadzi płatności odroczone

– W ramach strategii "Mobilnego przyspieszenia" podjęliśmy decyzję, aby wyposażyć naszych klientów w cyfrowe formy płatności mobilnych. Uruchomieniem przelewu na telefon Blik uzupełniamy tę ofertę, która zawiera już komplet rozwiązań dostępnych na polskim rynku. Dzięki temu każdy z naszych klientów może wybrać formę płatności dopasowaną do swoich potrzeb – mówi Błażej Mika, wiceprezes SGB-Banku, odpowiadający za pion technologii i operacji.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies