Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Z aplikacji SkyCash zniknęła funkcja doładowania konta Blikiem

Przedstawiciel spółki deklaruje, że w przyszłości Blik wróci do użytkowników aplikacji SkyCash

Z aplikacji SkyCash zniknęła jedna z najwygodniejszych metod doładowywania konta, czyli Blik. Opcja ta była dostępna za pośrednictwem bramki PayU. Klienci mogli zasilać portmonetkę SkyCash nie tylko w tradycyjny sposób, a więc przepisując kod Blik wygenerowany wcześniej w aplikacji bankowej, ale też za pomocą opcji one click, gdy kodu podawać nie trzeba.

Przeczytajcie także: Koleje Mazowieckie wdrożą własną aplikację mobilną

Teraz takich możliwości już nie ma, bo, jak potwierdza biuro prasowe PayU, w uzgodnieniu z władzami SkyCash opcja zasilenia Blikiem została wyłączona. Blika nie ma także w drugiej bramce umożliwiającej zasilenia konta SkyCash, czyli Przelewy24. Choć trzeba podkreślić, że użytkownicy Blika wciąż mogą doładowywać konto SkyCash wybierając odpowiednią opcję zatwierdzenia przelewu typu pay by link. W takiej sytuacji (usługę oferuje np. mBank) zamiast logować się na konto internetowe podaje się kod Blik i zatwierdza transakcję w aplikacji bankowej.

Przeczytajcie także: SkyCash stawia na crowdfunding

Dokładne powody wyłączenia Blika dla klientów SkyCash nie są mi znane. Biuro prasowe operatora tej aplikacji podało serwisowi cashless.pl, że stały za tym względy bezpieczeństwa, nie precyzując dokładnie o co chodzi. Podkreślono także, że w przyszłości Blik powróci do aplikacji SkyCash, ale data jego udostępnienia nie jest na razie znana.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies