Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Generali Życie kolejnym ubezpieczycielem ze zdalną weryfikacją tożsamości klientów. Firma wdrożyła mojeID

Wcześniej system mojeID trafił do klientów takich firm ubezpieczeniowych jak m.in. Aegon, PZU czy Nationale Nederlanden

KIR poinformował o rozszerzeniu sieci akceptacji mojeID, czyli systemu do zdalnego potwierdzania tożsamości. Od teraz z zalet tej innowacji mogą korzystać klienci zainteresowani zakupem ubezpieczenia w Generali Życie. – Dzięki temu jesteśmy w stanie usprawnić proces weryfikacji tożsamości klientów, który jest wymagany w toku zawierania umów ubezpieczenia na życie. W efekcie całą procedurę można przeprowadzić w sposób całkowicie zdalny, bezpieczny i wygodny dla klienta, bez konieczności osobistego spotkania – mówi Piotr Bułka, członek zarządu Generali Życie.

Przeczytajcie także: BS w Brodnicy udostępnił klientom mojeID

mojeID jest na rynku od kilku lat. Umożliwia potwierdzanie tożsamości w internecie za pomocą danych logowania na rachunek bankowy. W trakcie tego procesu klient jest przekierowywany do swojego banku, gdzie w bezpiecznym środowisku proszony jest o zalogowanie na konto. Następnie już jako zweryfikowany z imienia i nazwiska jest przenoszony na stronę firmy, z usług której chce skorzystać, np. towarzystwa ubezpieczeniowego. Z tym że ubezpieczyciel nie zna danych logowania na rachunek klienta, a bank – nie ma dostępu do aktywności klienta poza serwisem bankowym.

Przeczytajcie także: System mojeID dostał wyróżnienie Teraz Polska

Z systemu mojeID aktualnie mogą korzystać klienci dziesięciu banków, między innymi: PKO BP, ING, mBank, Pekao, BNP Paribas, Getin, BPS czy SGB. Posiadacze rachunków osobistych w tych instytucjach mogą w prosty sposób potwierdzać swoją tożsamość w kontaktach z kilkudziesięcioma firmami, w tym z kilkoma ubezpieczycielami, takimi jak, oprócz Generali Życie, Aegon, PZU, Open Life, PKO Ubezpieczenia, Nationale Nederlanden.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies