Wcześniej Santander informował o udostępnieniu w aplikacji funkcji Autopay
Santander wprowadził zmiany w sposobie wyświetlania historii transakcji w swojej aplikacji mobilnej. Użytkownicy Santander mobile zobaczą swoje operacje zaraz po ich zleceniu. Transakcje będą sortowane po dacie wykonania, a nie – jak do tej pory – po dacie księgowania. Na liście pojawią się również blokady kartowe i płatności odrzucone.
Zmieniono także wygląd tej sekcji i układ filtrów, teraz użytkownicy znajdą je na górze ekranu w formie zakładek. Nowo dodany filtr "status" umożliwia wyświetlanie wybranego typu transakcji. Z kolei przewijanie historii będzie wygodniejsze, ponieważ zamiast operacji z ostatnich 30 dni domyślnie będzie wyświetlana cała historia transakcji. Można ją zawęzić, wybierając odpowiedni przedział czasowy w ramach filtra "okres".
Do aplikacji trafiło również udogodnienie wprowadzone już wcześniej w systemie transakcyjnym – ikony odpowiadające kategoriom wydatków wraz z nazwą podkategorii.
Wraz z aktualizacją wprowadzającą te zmiany użytkownicy zyskali też dostęp do usługi Autopay. O tym, że klienci Santandera będą mogli płacić za przejazdy autostradami w aplikacji mobilnej swojego banku, mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl w zeszłym tygodniu. Rozwiązanie działa na wszystkich bramkach poboru opłat AmberOne Autostrady A1 pomiędzy Toruniem a Gdańskiem oraz na A4 na odcinku Katowice-Kraków. Korzystający z niego kierowca zatrzymuje się przed bramkami jedynie na chwilę, by system odczytał numery tablicy rejestracyjnej, szlaban się podnosi, a opłata za przejazd pobierana jest automatycznie.