Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Pekao poprawia aplikację dla dzieci. W PeoPay Kids pojawiło się logowanie biometryczne

Z opinii wystawionych w marketach popularnych systemów operacyjnych wynika, że obecnie najbardziej wyczekiwaną funkcją w PeoPay Kids są płatności mobilne

Bank Pekao poprawił funkcjonalność aplikacji mobilnej kierowanej do najmłodszych klientów, a więc PeoPay Kids. Od teraz użytkownicy tej aplikacji mogą logować się na konto za pomocą biometrii. Dotyczy to biometrii odcisku palca na urządzeniach z systemem Android oraz odcisku palca i biometrii twarzy (FaceID) na smartfonach z systemem operacyjnym iOS.

Przeczytajcie także: Millennium rozwija ofertę dla nieletnich

PeoPay Kids to jedna z niewielu aplikacji na polskim rynku, kierowanych do dzieci w wieku poniżej 13 lat. Konkurencyjne rozwiązanie można jeszcze znaleźć w ofercie m.in. mBanku, PKO BP, Millennium czy Revoluta. Apka PeoPay Kids jest dobrze oceniana przez użytkowników, np. w markecie Google Play ma ocenę 4,6 pkt. na 5 możliwych. Z wystawionych tam opinii klientów wynika, że obecnie najbardziej oczekiwaną funkcją apki są zbliżeniowe płatności mobilne. Bank zaś odpowiada, że nie wyklucza wprowadzenia takiej usługi.

Przeczytajcie także: Nowe usługi w aplikacji PeoPay Kids

Natomiast najnowsza aktualizacja aplikacji PeoPay Kids zawiera jeszcze jedną nowość, czyli opcję wysyłania próśb do rodzica o zasilenie Skarbonki i Portfela (konta oszczędnościowego i zwykłego). Usługa realizowana jest wewnątrz systemu banku. Co ciekawe podobną funkcję oferuje także Blik i mogą z niej korzystać klienci różnych banków (obecnie m.in. ING, mBank i Getinu).

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies