Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Fintech Pago walczy o klientów w Polsce i szuka tu inwestorów

Pago to rumuńska aplikacja, która ułatwia opłacanie rachunków. Fintech zaoferuje też moneyback

Wywodzący się z Rumunii startup Pago pochwalił się planami dotyczącymi rozwoju na polskim rynku, o czym donosi serwis ISBnews. Firma ma nadzieję, że w ciągu kilku kwartałów zdobędzie nad Wisłą 500 tys. użytkowników. Aplikacja Pago ułatwia zarządzanie domowym budżetem, głównie płatności za rachunki. Swoistym magnesem na klientów ma być wspierany przez Visę program moneyback.

Przeczytajcie także: Polska Bezgotówkowa reaguje na gotówkową krucjatę NBP

Fintech Pago wszedł do Polski już kilka miesięcy temu, ale do tej pory działał w ograniczonej formie i pozyskał zaledwie 8 tys. klientów. Teraz zapowiada nowe otwarcie. Do aplikacji klientów ma przekonać m.in. zwrot 5 proc. z kwoty opłaconego rachunku. W Polsce dotyczy to blisko 100 dostawców usług. Na liście znaleźć można: Orange, Play, Canal+, Cyfrowy Polsat, PGNiG czy operatorów wodociągów.

Przeczytajcie także: Uniqa TFI w gronie partnerów PWPW

W Rumunii pomysł spotkał się ponoć ze sporym zainteresowaniem: w ciągu kilku kwartałów klienci Pago wykonali tam 5,5 mln płatności na kwotę 100 mln euro. Grono partnerów aplikacji liczy już 365 usługodawców. Większościowy pakiet w rumuńskiej spółce został przejęty przez Banca Transilvania. Warto jednak zaznaczyć, że polska spółka Pago należy w całości do pierwotnych założycieli. Ci ostatni liczą jednak na zainteresowanie ze strony inwestorów na polskim rynku, w tym na podmioty z branży finansowej.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies