Nowa akcja trwa do 1 czerwca a nagrody, w tym samochody osobowe, będą losowane w trybie tygodniowym
Visa poinformowała o uruchomieniu akcji marketingowej, która ma zachęcać do cyfrowych płatności za zakupy i usługi. Jej hasło przewodnie to "Nie musisz być Olimpijczykiem, żeby wygrywać". Inicjatywa zakłada, że im częściej uczestnik użyje karty, tym większe ma szanse na zdobycie nagrody. A tą może być m.in. samochód.
Zasady akcji są dość proste: uczestnik musi przede wszystkim zarejestrować swoją kartę Visa na stronie visa.pl. Podczas tego procesu należy podać numer karty, numer telefonu oraz adres mailowy. Po rejestracji i wyrażeniu odpowiednich zgód, każda płatność kartą w terminalu lub online (także przy użyciu smartfona lub smartwatcha) daje szansę na wygraną. Organizacja zaznacza jednocześnie, że płatności u jej partnerów, czyli w sklepach Lidl i na platformie Aliexpress, będą liczone podwójnie.
Kampania potrwa do 1 czerwca 2021 roku. W tym czasie, w trybie cotygodniowym będą losowane nagrody. Do zdobycia jest 7 samochodów Toyota C-HR Hybrid, 14 telewizorów Panasonic, 35 smartfonów Samsung oraz blisko 2,5 tys. voucherów na zakupy u partnerów o wartości 50 i 100 zł. Więcej informacji na temat nagród oraz samej akcji znajdziecie na stronie organizatora. Warto też zapoznać się z regulaminem promocji.