PKO BP stopniowo modernizuje swój system transakcyjny od dłuższego czasu
PKO BP poinformował o kolejnych zmianach w serwisie iPKO. Historia transakcji stała się bardziej czytelna za sprawą wprowadzenia nowych ikon. Zostaną nimi oznaczone m.in. płatności kartą, płatności mobilne w internecie oraz sklepach stacjonarnych, transakcje w bankomatach i wpłatomatach, zlecenia zmienne, autooszczędzanie, przelewy podatkowe i do ZUS. Aby przejść do historii rachunku w iPKO, należy na ekranie startowym wybrać Historię lub Pokaż więcej. Widok historii dostosuje się do ekranu komputera, tabletu i telefonu.
To kontynuacja zmian, jakie PKO wdraża od kilku kwartałów w swoim serwisie internetowym. W czerwcu ubiegłego roku mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że bank wprowadza nowy ekran startowy i menu główne. W iPKO pojawiła się funkcja Start, której można użyć, żeby wrócić do ekranu startowego z dowolnego miejsca w serwisie. Ten sam skutek da kliknięcie w logo iPKO. Odświeżenie miało też miejsce w październiku, gdy m.in. wprowadzono nowy układ sekcji Oferta. Z kolei w marcu PKO BP uprościł zmianę danych w serwisie.
Marzec przyniósł jeszcze jedną ciekawostkę z PKO BP: z serwisu iPKO można już korzystać bez rachunku w tym banku. Dostęp do systemu uzyskacie online i w ten sposób pojawi się możliwość przetestowania tego rozwiązania. Jeżeli klient zdecyduje się na wykonanie tej czynności w dowolnym oddziale PKO BP, uzyska dostęp do dodatkowych funkcji, np. wglądu w oszczędności emerytalne w ramach pracowniczych planów kapitałowych, czy korzystania z kwalifikowanego podpisu elektronicznego mSzafir. PKO BP kończy też prace nad udostępnieniem na podobnej zasadzie aplikacji mobilnej IKO.