Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Biedronka szykuje małą rewolucję. W nowej aplikacji pojawi się cyfrowa wersja karty Moja Biedronka

Kartę lojalnościową popularnej sieci sklepów posiada 10 mln osób

Biedronka poinformowała o planach rozwoju, które przewidują m.in. stawianie na cyfryzację usług. Sieć dyskontów zapowiedziała nową aplikację mobilną, o czym donosi serwis Newseria. W apce pojawi się cyfrowa wersja karty Moja Biedronka. Na nowe oprogramowanie czeka zapewne wielu klientów portugalskiej firmy – obecna aplikacja jest źle oceniana zarówno przez użytkowników Androida, jak i sprzętu Apple.

Przeczytajcie także: Empik wprowadzi do Pay&Go nowe funkcje

Nowa funkcja w aplikacji sprawi, że klienci Biedronki nie będą musieli używać fizycznej karty. Przymus jej okazywania kasjerowi, by skorzystać z promocji w sklepie, zapewne zniechęcał niektóre osoby – do wirtualnego świata przenoszą one nie tylko karty lojalnościowe, ale też dokumenty i starają się mieć przy sobie wyłącznie telefon. Ta grupa może być szeroka, bo kartę Moja Biedronka posiada w Polsce 10 mln osób. Na razie nie wiadomo, kiedy na rynku pojawi się nowa apka Biedronki.

Przeczytajcie także: Chińska konkurencja paczkomatów Inpostu już na polskim rynku

Sieci sklepów kładą coraz większy nacisk na rozwój cyfrowych narzędzi. Na smartfonach klientów znaleźć można m.in. programy Żappka, Mój Carrefour czy Rossmann PL. Głośno było również o aplikacji Lidl Plus za sprawą pojawienia się w niej płatności Lidl Pay, o czym mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl. Dzięki tej usłudze klienci dyskontu mogą płacić za zakupy za pomocą smartfona, nawet jeśli nie korzystają z mobilnych płatności zbliżeniowych.

Źródło: biznes.newseria.pl

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies