Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
EnveloBank zniknie z rynku. Poczta informuje o integracji marki z Pocztowym

Pocztowcy chcą rozwijać nowoczesne usługi finansowe, ale nie pod marką, którą od kilku lat firmują rozwiązania dla młodych klientów

Poczta Polska poinformowała o łączeniu marek Banku Pocztowego i EnveloBanku. Ich klienci detaliczni wkrótce będą korzystać z bankowości internetowej pod wspólną nazwą Pocztowy24 oraz aplikacji mobilnej Pocztowy (dotychczasowej platformy EnveloBanku pod nową nazwą). Instytucja zapewnia, że proces ten rozpocznie się w pierwszej połowie marca, a pełna migracja do nowego serwisu zakończy się w sierpniu tego roku. W tym czasie rozwiązania technologiczne EnveloBanku zostaną przeniesione do Pocztowego.

Przeczytajcie także: Carsmile i OLX chcą zrewolucjonizować sprzedaż motocykli

Bank zrezygnuje z prowadzenia dwóch serwisów informacyjnych, obowiązywać będzie pocztowy.pl. Produkty ulegną ujednoliceniu i będą występować wyłącznie pod marką Banku Pocztowego. Zapowiadany jest szerszy dostęp do nowoczesnych rozwiązań: płatności Blik, modułu Kalendarza do planowania płatności czy szybkiego opłacania faktur, powiązania z aplikacją Autopay do automatycznych płatności za przejazdy autostradami. Wspomina się także o otwieraniu rachunków z wykorzystaniem wideoweryfikacji.

Przeczytajcie także: Otodom umożliwia weryfikację tożsamości najmujących

Przedstawiciele banku przekonują, że jedna marka oznacza większy porządek w usługach. Jednocześnie ma to być otwarcie się na nowe technologie, krok w kierunku szybkiej digitalizacji. Priorytetem będzie ponoć częste wdrażanie nowych rozwiązań cyfrowych, w tym tych opartych o automatyzację. Chociaż brzmi to ciekawie, pojawia się pytanie o sens rozwijania przez kilka lat marki EnveloBank. Niestety, Poczta nie wyjaśnia tego zagadnienia w swoim komunikacie.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies