Po połączeniu załoga Booksy liczy prawie 500 osób. Wśród nich znaleźli się założyciele Versum
Firmy Booksy i Versum (należy do niego portal rezerwacyjny Moment.pl) poinformowały o sfinalizowaniu fuzji, dzięki której powstała największa na świecie platforma dla salonów urody. Podmioty, które wcześniej ze sobą konkurowały, po połączeniu będą się rozwijać pod marką Booksy. To obecnie najchętniej wybierana globalnie aplikacja do rezerwacji w App Store i Google Play. Korzysta z niej prawie 13 mln użytkowników.
Do zarządu Booksy dołączą założyciele Versum – Sebastian Maśka i Paweł Kantyka, którzy będą odpowiadać za rozwój nowych rynków i produktu do zarządzania salonami. Zespół Booksy po połączeniu powinien liczyć blisko pół tysiąca osób. Firmy deklarują w komunikacie, że chcą szybko zwiększać skalę i zapewnić sobie pozycję niekwestionowanego lidera w zakresie platformy dla branży hair&beauty. W sierpniu mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że Booksy przejął GoPanache, konkurenta działającego na rynku umawiania spotkań między usługodawcami i klientami.
Założony w 2014 roku startup Booksy zmagał się z problemami, gdy w rynki uderzyła pierwsza fala pandemii. Zamknięcie salonów fryzjerskich czy kosmetycznych sprawiło, że firma musiała ograniczyć działalność i zwolnić połowę załogi. Sytuacja poprawiła się wraz z cofnięciem lockdownu. Jednocześnie firma zaczęła oferować swoje usługi na rynku finansowym. Za pośrednictwem aplikacji użytkownicy mogą się umawiać na spotkania z doradcami Credit Agricole, BNP Paribas, Aliora czy Open Finance. Booksy jest uznawane za pretendenta do tytułu jednorożca, czyli firmy wartej przynajmniej miliard dolarów.