Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowa funkcja w aplikacji Credit Agricole. Możecie za jej pomocą dodawać karty do Google Pay i Apple Pay

Wkrótce Credit Agricole umożliwi też korzystanie z płatności mobilnych jeszcze przed odebraniem plastikowej karty

Bank Credit Agricole poinformował, że jego klienci mogą już za pośrednictwem aplikacji mobilnej CA24 Mobile dodawać karty płatnicze do cyfrowych portfeli Apple Pay i Google Pay. Instytucja podkreśliła też, że obecnie oferuje klientom pięć metod płatności mobilnych. Oprócz wspomnianych są to także Blik, Garmin Pay i Fitbit Pay.

Przeczytajcie także: Nowości w mObywatelu. Aplikacja zyskała możliwość personalizacji

Aby skorzystać z nowego narzędzia, należy wykonać kilka czynności. Przede wszystkim klient musi posiadać zaktualizowaną aplikację CA24 Mobile. Należy się w niej zalogować z pomocą hasła, odcisku palca lub biometrii twarzy. W kolejnym kroku w menu trzeba wybrać zakładkę Google Pay/Apple Pay i wskazać kartę, którą chce się dodać do cyfrowego portfela. Pozostaje zaakceptować regulamin usługi i można płacić bezstykowo.

Warto pamiętać, że aby korzystać z płatności zbliżeniowych, smartfon musi posiadać moduł NFC. Bank przypomina także, iż użytkownik musi posiadać aktywowany, plastikowy egzemplarz karty, którą chce dodać. Niebawem powinno się to jednak zmienić – bank uprości cały proces, by klient mógł płacić telefonem, bez czekania na tradycyjną kartę płatniczą. Proces od założenia konta, przez uruchomienie apki CA24 Mobile, po dodanie karty do portfela cyfrowego, odbędzie się zdalnie.

Przeczytajcie także: NBP chce zagwarantować możliwość płatności gotówką

Niedawno mogliście przeczytać w serwisie casghless.pl, że na koniec września klienci banków z Polski mieli 4,386 mln kart dodanych do usług Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay czy Fitbit Pay. Zdecydowany prym wiodą dwa pierwsze rozwiązania. W ciągu roku liczba kart dodanych do różnych systemów płatności mobilnych wzrosła o ok. 2 mln. Jednocześnie rośnie liczba transakcji zrealizowanych z pomocą tych narzędzi. W III kw. bieżącego roku było ich ponad 89,4 mln, czyli o 39 mln więcej niż w analogicznym okresie 2019 roku.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies