Firma chce zostać liderem płatności odroczonych na polskim rynku pod względem liczby sklepów-akceptantów
Twisto Payments oraz ING poinformowały o zainwestowaniu 17 mln zł w Twisto Polska. Pieniądze te mają być w całości przeznaczone na rozwój internetowych odroczonych płatności nad Wisłą.
Obecnie usługa Twisto Pay jest dostępna w około 700 sklepach internetowych. Klient może ją wybrać w bramce płatniczej imoje Banku Śląskiego. Inwestycja ma sprawić, że już na początku kolejnego roku liczba sklepów oferujących to rozwiązanie wzrośnie, a Twisto stanie się liderem płatności odroczonych w tym segmencie. Michal Smida, założyciel i szef Twisto wskazuje przy tym, że jego firma bada możliwość współpracy z innymi PSP (payment service providers).
Warto przypomnieć, że Twisto Pay to internetowe płatności odroczone, które nie wymagają rejestracji. Korzystając z tego narzędzia, klient może płacić w sklepie internetowym po 21 dniach od zakupu, bez dodatkowych kosztów i formalności. Z kolei sprzedawca otrzyma pieniądze przelewem już następnego dnia. Rozwiązanie jest dostępne tylko w tych sklepach, które je wdrożyły. Niedawno mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że blisko połowa aktywnych użytkowników Twisto otrzymała w październiku propozycję podniesienia miesięcznego limitu wydatków: skoczył on z 1,5 tys. zł do 2,9 tys. zł.