Wcześniej firma zapowiedziała, że polska spółka Diners Club zostanie połączona ze słowackim oddziałem amerykańskiej organizacji
Diners Club poinformował w dzisiejszym komunikacie o nowościach, jakie zamierza wprowadzić w nieodległej przyszłości. Spółka zapowiada m.in. rozwiązania płatnicze typu prepaid oraz zwrot w kierunku tokenizacji. Klienci (początkowo ci biznesowi) otrzymają wirtualne jednorazowe karty na potrzeby transakcji online.
Firma zapewnia, że realizując projekt "jednorazowej" karty do każdej transakcji, spełnia oczekiwania klientów – zwłaszcza w zakresie wydatków służbowych. Nowością będzie również bezpłatny dostęp do globalnej sieci WiFi dla klientów Diners Club. W komunikacie mowa jest też, dość ogólnikowo, o wejściu na nowe rynki i dostosowaniu oferty do zmieniających się oczekiwań odbiorców usług. Ponoć ma w tym pomóc połączenie Diners Club Polska z Diners Club CS.
Na temat wchłonięcia polskiej spółki przez jej słowacką odpowiedniczkę, mogliście już przeczytać w serwisie cashless.pl. Organizacja będzie kontynuować działalność nad Wisłą w formie oddziału firmy południowych sąsiadów. Ta przejmie wszystkie prawa i obowiązki Diners Club Polska. Zatrudnienie w polskim podmiocie ma się zmniejszyć o połowę – firma utrzyma w Polsce 14 etatów oraz część osób zatrudnionych na umowach cywilno-prawnych.