Klienci Kauflandu mogą wybierać online z asortymentu liczącego ponad 4 tys. produktów
Kaufland poinformował o nawiązaniu współpracy z platformą Everli. Dzięki temu klienci tej sieci będą mogli zrobić zakupy online. Początkowo z rozwiązania skorzystają mieszkańcy Wrocławia, ale sieć nie wyklucza, że pojawi się ono w kolejnych miastach. Dla 1000 pierwszych osób przewidziana jest darmowa dostawa.
Osoby zainteresowane zakupami internetowym w Kauflandzie mogą liczyć na duży wybór – mowa o 4 tys. produktów. Wśród nich są owoce i warzywa, pieczywo, artykuły suche, ale też mrożone. Do tego dochodzą produkty do higieny, kosmetyki czy karma dla zwierząt. Aby zrobić zakupy, należy skorzystać z serwisu everli.pl lub aplikacji mobilnej Everli by Szopi (jest dostępna w Google Play oraz w App Store). Po rejestracji lub zalogowaniu, należy wybrać Kaufland i dodać produkty do koszyka oraz zaznaczyć preferowany termin dostawy. Standardowy koszt dostawy wynosi 9,90 zł.
Warto przypomnieć, że kilka miesięcy temu niemiecka sieć wprowadziła w kilkunastu swoich sklepach usługę Click&Collect, umożliwiającą zdalną rezerwację produktów, a następnie ich odbiór bezpośrednio w markecie. W trakcie pandemii nowe rozwiązania zakupowe zaproponowały też inne sieci handlowe, w tym Biedronka, Stokrotka czy Polomarket. Niedawno mogliście też przeczytać w serwisie cashless.pl, że Żabka testuje współpracę z operatorem Uber Eats.