PKO BP jednocześnie deklaruje, że wkróce w iPKO biznes pojawią się kolejne usługi
PKO BP poinformował o udostępnieniu nowych funkcji w aplikacji mobilnej iPKO biznes. Użytkownicy uzyskali dostęp do informacji o swoich kartach firmowych – zarówno debetowych i kredytowych, jak i obciążeniowych oraz przedpłaconych. Przy okazji instytucja przekonuje, że nowości te wprowadza jako pierwsza na polskim rynku, gdy mowa o klientach firmowych.
Użytkownicy aplikacji mogą już sprawdzić w niej, ile pieniędzy mają do dyspozycji na karcie firmowej, przejrzeć historię transakcji (także tych nierozliczonych), limity dzienne czy miesięczne. W nieodległej przyszłości aplikacja będzie uzupełniona o kolejne funkcje: aktywację karty, nadanie i zmianę PIN-u, możliwość zastrzeżenia karty czy logowanie biometryczne.
W połowie maja mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl o innych zmianach, jakie bank wprowadził w bankowości internetowej przeznaczonej dla klientów biznesowych. Instytucja skupiła się wówczas na zdalnym załatwianiu spraw. W serwisie znalazła się m.in. opcja składania wniosków dotyczących gotówki, rozliczeń, rachunków, kart czy kredytów. Są one podpisywane kodem z tokena iPKO biznes.