Rozwiązanie zaoferowane przez PKO Ubezpieczenia pomaga skrócić czas potrzebny do likwidacji szkody komunikacyjnej i znacznie upraszcza proces uzyskiwania odszkodowania
KIR poinformował dzisiaj, że klienci PKO Ubezpieczenia mogą potwierdzać swoją tożsamość wykorzystując do tego usługę mojeID. Będą mogli zatem korzystać z tego rozwiązania podczas zgłaszania szkody. W ten sposób nie będzie konieczny osobisty kontakt z agentem na żadnym etapie załatwiania sprawy. Towarzystwo zapewnia, że nowa usługa pozwoli skrócić czas likwidacji szkody komunikacyjnej i znacznie uprości proces uzyskiwania odszkodowania.
mojeID umożliwia potwierdzanie tożsamości online podczas korzystania z usług publicznych i komercyjnych. Wykorzystuje system bankowości elektronicznej. Aby używać tego tego rozwiązania, wystarczy posiadać komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do internetu. Po uwierzytelnieniu można m.in. korzystać z usług medycznych czy ubezpieczeniowych, składać wnioski do urzędów czy potwierdzać swoją tożsamość w kontaktach z dostawcami mediów lub w e-sklepach.
W pakiecie usług pojawiają się ubezpieczenia z grupy PKO. Wcześniej mojeID służyło do uwierzytelnienia w portalach należących m.in. do PZU, Medicover czy PGNiG. Z rozwiązania mogą już korzystać klienci PKO, Pekao oraz ING. Niedawno mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że do tego grona dołączyły wybrane banki z grupy SGB, a wczoraj pojawiła się informacja, iż mojeID wprowadza Grupa BPS.