Sieć sklepów zapewnia, że klienci będą mogli wybierać z listy 6 tys. produktów
Kolejna sieć sklepów postanowiła rozszerzyć usługi e-commerce. Tym razem nowość wprowadza Auchan, który rusza z usługą click&collect, czyli zamów i odbierz. Klienci wybranych sklepów będą mogli złożyć zamówienie pod tym adresem, a następnie odebrać swoje zakupy we wskazanym sklepie. Lista produktów jest szeroka, składa się ponoć z 6 tys. pozycji, wśród których znajdziecie owoce i warzywa, mięsa i wędliny, mrożonki, kosmetyki, wody i napoje, produkty spożywcze suche, artykuły dla dzieci oraz żywność dla zwierząt.
Usługa click&collect na razie jest dostępna w sześciu hipermarketach: Wrocław Bielany, Kraków Bronowice, Łódź Tulipan, Gdańsk Szczęśliwa, Katowice Renców i Poznań Komorniki. Klient najpierw kompletuje koszyk online i zatwierdza go, potem wskazuje jedną ze wspomnianą lokalizacji jako miejsce odbioru i określa, w jakim przedziale czasowym pojawi się w sklepie. Po przybyciu na miejsce nie musi już wchodzić do hali sprzedażowej – płaci za zakupy i je odbiera. To rozwiązanie ma nie tylko oszczędzić konsumentom czas, ale też minimalizować ryzyko zarażenia koronawirusem.
Warto przypomnieć, że wcześniej kilka innych sieci sklepów zdecydowało się na wprowadzenie usługi click&collect. Na początku kwietnia o zakupach w takim modelu poinformowała Stokrotka, ale zasięg rozwiązania był wówczas mocno ograniczony (Lublin i okolice). W tym samym miesiącu podobne doniesienia dotarły z sieci Polomarket oraz Żabka. Z kolei Auchan rozwija sprzedaż online m.in. w oparciu o współpracę z firmą Inpost. Dzięki temu klienci skorzystają z lodówkomatów.