Aplikacja pozwoli m.in. zwizualizować podróż na mapie
Spółka mPay poinformowała, że jej aplikacja mobilna została rozbudowana o funkcję multiwyszukiwarki połączeń. To rozwiązanie ma zapewnić użytkownikom najbardziej optymalne środki transportu zarówno pod względem czasu trwania podróży, jak i kosztów. Jednocześnie od ręki można kupić rekomendowany na daną trasę bilet lub kilka biletów w ramach jednej transakcji.
mPay to jedna z najpopularniejszych w Polsce aplikacji do płatności zdalnych za parkowanie oraz do zakupu biletów komunikacji miejskiej (konkurencję stanowią moBiLET i SkyCash). Wspomniana już multiwyszukiwarka informuje o najwygodniejszych połączeniach (pociągiem, autokarem lub łączone), ale też dostarcza rzetelne informacje o godzinach odjazdu z poszczególnych stacji lub przystanków i precyzyjnie wylicza czas na ewentualną przesiadkę. Do tego podróż jest wizualizowana na mapie.
Jak działa nowa funkcja? Na ekranie startowym w aplikacji mPay musicie kliknąć w kafelek "koleje i busy", następnie należy określić, czy korzysta się z oferty przewoźników kolejowych lub autokarowych (jest też kategoria „wszyscy”). W kolejnym kroku trzeba wpisać, skąd się wyjeżdża i dokąd chce się dotrzeć wraz z preferowaną datą oraz godziną odjazdu. Transakcja zakupu biletu realizowana jest bezpośrednio w aplikacji.
Połączenia można wybierać z oferty wszystkich przewoźników, z którymi współpracuje mPay. Na liście są: Koleje Mazowieckie, Łódzka Kolej Aglomeracyjna, Koleje Wielkopolskie, Dworzec Online, czy też przewoźnicy obsługujący trasy międzynarodowe w Europie (platforma Ewhd.eu). Firma przekonuje w komunikacie, że grono jej partnerów będzie się poszerzać.
mPay przypomniał też, że w ostatnim czasie w jego aplikacji nowości było więcej. W sklepach Google Play i App Store pojawiła się aktualizacja, która umożliwia weryfikację użytkownika poprzez selfie. Firma zapewnia, że w tej kwestii może zagwarantować najwyższy poziom bezpieczeństwa. Niebawem spółka ma poinformować o kolejnych rozwiązaniach, z których będzie można korzystać po weryfikacji. Dla takich użytkowników niebawem startuje nowa odsłona akcji promocyjnej realizowanej wspólnie z Orange.