Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
W aplikacji mPay pojawiła się multiwyszukiwarka połączeń, które można wybierać z oferty wielu przewoźników

Aplikacja pozwoli m.in. zwizualizować podróż na mapie

Spółka mPay poinformowała, że jej aplikacja mobilna została rozbudowana o funkcję multiwyszukiwarki połączeń. To rozwiązanie ma zapewnić użytkownikom najbardziej optymalne środki transportu zarówno pod względem czasu trwania podróży, jak i kosztów. Jednocześnie od ręki można kupić rekomendowany na daną trasę bilet lub kilka biletów w ramach jednej transakcji.

Przeczytajcie także: Płatności mobilne w Polsce. Kto i co oferuje?

mPay to jedna z najpopularniejszych w Polsce aplikacji do płatności zdalnych za parkowanie oraz do zakupu biletów komunikacji miejskiej (konkurencję stanowią moBiLET i SkyCash). Wspomniana już multiwyszukiwarka informuje o najwygodniejszych połączeniach (pociągiem, autokarem lub łączone), ale też dostarcza rzetelne informacje o godzinach odjazdu z poszczególnych stacji lub przystanków i precyzyjnie wylicza czas na ewentualną przesiadkę. Do tego podróż jest wizualizowana na mapie.

Jak działa nowa funkcja? Na ekranie startowym w aplikacji mPay musicie kliknąć w kafelek "koleje i busy", następnie należy określić, czy korzysta się z oferty przewoźników kolejowych lub autokarowych (jest też kategoria „wszyscy”). W kolejnym kroku trzeba wpisać, skąd się wyjeżdża i dokąd chce się dotrzeć wraz z preferowaną datą oraz godziną odjazdu. Transakcja zakupu biletu realizowana jest bezpośrednio w aplikacji.

Przeczytajcie także: Do AppGallery trafiła aplikacja mPay

Połączenia można wybierać z oferty wszystkich przewoźników, z którymi współpracuje mPay. Na liście są: Koleje Mazowieckie, Łódzka Kolej Aglomeracyjna, Koleje Wielkopolskie, Dworzec Online, czy też przewoźnicy obsługujący trasy międzynarodowe w Europie (platforma Ewhd.eu). Firma przekonuje w komunikacie, że grono jej partnerów będzie się poszerzać.

mPay przypomniał też, że w ostatnim czasie w jego aplikacji nowości było więcej. W sklepach Google Play i App Store pojawiła się aktualizacja, która umożliwia weryfikację użytkownika poprzez selfie. Firma zapewnia, że w tej kwestii może zagwarantować najwyższy poziom bezpieczeństwa. Niebawem spółka ma poinformować o kolejnych rozwiązaniach, z których będzie można korzystać po weryfikacji. Dla takich użytkowników niebawem startuje nowa odsłona akcji promocyjnej realizowanej wspólnie z Orange.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies