Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, PKO BP wprowadził zmiany w systemie transakcyjnym dla klientów indywidualnych
Na początku czerwca mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że PKO wprowadzi zmiany w serwisie iPKO. W połowie miesiąca okazało się, że nastąpi to 26 czerwca. Dzisiaj stało się jasne, że instytucja dotrzymała obietnicy i klienci mogą liczyć na nowości. Wdrożenie nowego serwisu oznacza także wycofanie oferowanego dotąd serwisu transakcyjnego lajt przeznaczonego do otwierania w przeglądarkach na smartfonach.
Nowe iPKO to przede wszystkim nowy ekran startowy i menu główne. Jeżeli korzystacie z serwisu iPKO na telefonie komórkowym, zobaczycie konta obok siebie i będzie można przesuwać je palcem. W przypadku komputera zostaną one zaprezentowane jedno pod drugim. W ostatnich operacjach na koncie oprócz transakcji zrealizowanych, zobaczycie także te odrzucone i anulowane. Podsumowanie finansów oraz możliwość szybkiego złożenia wniosku o nowe produkty znajdziecie w sekcji Moje produkty. Z pomocą Na skróty można z kolei przejść szybko do Oferty banku, Ustawień czy Przelewów.
W nowym iPKO pojawi się funkcja Start, której można użyć, żeby wrócić do ekranu startowego z dowolnego miejsca w serwisie. Ten sam skutek da kliknięcie w logo iPKO. W sekcji Płatności znajdziecie funkcje, z których korzystacie w dotychczasowej sekcji Transakcje, a zatem przelewy, doładowania, kantor czy płatności cykliczne. W menu znalazło się także miejsce na Ofertę (służy m.in. do składania wniosków, dyspozycji i zaświadczeń), Usługi, Moje sprawy orz Wiadomości. Więcej szczegółów znajdziecie pod tym adresem.