Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
mBank ogłasza konkurs dla małych i średnich firm. Do zgarnięcia nagrody o wartości 300 tys. zł

Jednocześnie bank uruchamia kampanię społeczną "Cyfrowe rewolucje". W jej ramach wspiera rozwój segmentu MŚP w e-commerce

mBank przygotował specjalną ofertę dla firm o obrotach do 50 mln zł. Jego kampania "Cyfrowe rewolucje" ma pomóc mniejszym przedsiębiorstwom rozwinąć skrzydła w handlu internetowym. Jednym z elementów projektu jest konkurs, w którym można wziąć udział do 22 lipca 2020 roku. Organizator przewidział dwie kategorie: dla firm o obrotach do 10 mln zł i od 10 do 50 mln zł. W każdej z nich do wygrania jest jedna nagroda główna o wartości 100 tys. zł netto oraz pięć nagród 2. stopnia o wartości 10 tys. zł netto każda.

Przeczytajcie także: Comperia wejdzie w odroczone płatności

Na wspomnianych 12 nagród składają się pakiety usług, które mają ułatwić rozpoczęcie lub rozwinięcie działalności w e-commerce. Mowa o narzędziach do budowy e-sklepu i jego integracji z serwisami zewnętrznymi, szkoleniach i usługach z zakresu e-marketingu oraz budowy marki wraz z budżetem na kliknięcia, wsparciu prawnym i księgowym, a także darmowych usługach kurierskich. Zdaniem organizatora, to wystarczy, by prowadzić sklep internetowy. Dodatkowo 12 zwycięskich firm zyska też wsparcie mentorskie ekspertów. Zgłoszenia przyjmowane są na stronie internetowej kampanii.

Przeczytajcie także: Grupa Eurocash sfinalizowała przejęcie Frisco

Drugi filar programu stanowią działania edukacyjne. Mają one pomóc przedsiębiorcom z sukcesem sprzedawać online. Baza materiałów dostępnych na stronie obejmuje artykuły eksperckie, raporty branżowe, ale też spotkania edukacyjne online w postaci webinariów (pierwszy w lipcu) i „szybkich randek” z ekspertami. Te ostatnie wystartują w sierpniu. Szczegółowe informacje o planowanych wydarzeniach publikowane będą na stronie kampanii. Jej partnerem merytorycznym jest Izba Gospodarki Elektronicznej, a partnerem konkursu - Mastercard.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies