Jednocześnie bank uruchamia kampanię społeczną "Cyfrowe rewolucje". W jej ramach wspiera rozwój segmentu MŚP w e-commerce
mBank przygotował specjalną ofertę dla firm o obrotach do 50 mln zł. Jego kampania "Cyfrowe rewolucje" ma pomóc mniejszym przedsiębiorstwom rozwinąć skrzydła w handlu internetowym. Jednym z elementów projektu jest konkurs, w którym można wziąć udział do 22 lipca 2020 roku. Organizator przewidział dwie kategorie: dla firm o obrotach do 10 mln zł i od 10 do 50 mln zł. W każdej z nich do wygrania jest jedna nagroda główna o wartości 100 tys. zł netto oraz pięć nagród 2. stopnia o wartości 10 tys. zł netto każda.
Na wspomnianych 12 nagród składają się pakiety usług, które mają ułatwić rozpoczęcie lub rozwinięcie działalności w e-commerce. Mowa o narzędziach do budowy e-sklepu i jego integracji z serwisami zewnętrznymi, szkoleniach i usługach z zakresu e-marketingu oraz budowy marki wraz z budżetem na kliknięcia, wsparciu prawnym i księgowym, a także darmowych usługach kurierskich. Zdaniem organizatora, to wystarczy, by prowadzić sklep internetowy. Dodatkowo 12 zwycięskich firm zyska też wsparcie mentorskie ekspertów. Zgłoszenia przyjmowane są na stronie internetowej kampanii.
Drugi filar programu stanowią działania edukacyjne. Mają one pomóc przedsiębiorcom z sukcesem sprzedawać online. Baza materiałów dostępnych na stronie obejmuje artykuły eksperckie, raporty branżowe, ale też spotkania edukacyjne online w postaci webinariów (pierwszy w lipcu) i „szybkich randek” z ekspertami. Te ostatnie wystartują w sierpniu. Szczegółowe informacje o planowanych wydarzeniach publikowane będą na stronie kampanii. Jej partnerem merytorycznym jest Izba Gospodarki Elektronicznej, a partnerem konkursu - Mastercard.