Fintech ogłosił też, że wszedł na 11 nowych rynków, w tym japoński i nowozelandzki
TransferGo poinformował, że na koniec maja bieżącego roku z jego uslug korzystało już 2 mln użytkowników. Firma jest operatorem platformy do realizacji przelewów transgranicznych. Co dziesiąty klient fintechu jest Polakiem. W tym roku w aplikacji zarejestrowało się 18 tys. użytkowników narodowości polskiej, a skokowy wzrost zainteresowania przelewami międzynarodowymi miał miejsce w czasie pandemii.
Fintech z siedzibą w Londynie doprecyzował w komunikacie, że w marcu do platformy dołączyło 3,9 tys. Polaków – to wynik o 1,2 tys. lepszy od tego zanotowanego w lutym. W kwietniu nowych użytkowników było jeszcze więcej: 4,5 tys. Z kolei maj okazał się rekordowy pod względem liczby zrealizowanych przez Polaków transakcji – firma obsłużyła ich wówczas 35,5 tys. Od początku roku aplikacja miała zrealizować ponad 166 tys. transakcji zainicjowanych przez obywateli naszego kraju.
Użytkownikami aplikacji TransferGo są głównie imigranci wysyłający pieniądze do rodzin. Platforma umożliwia obecnie realizację przekazów pieniężnych z 55 krajów na całym świecie. Do ich listy dopisano ostatnio m.in. Japonię, Nową Zelandię, Singapur, Ghanę czy Arabię Saudyjską. Niedawno w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać o rozwoju konkurencyjnej usługi – Pay Ukraine, które zmieniło nazwę na Spoko. Ten fintech ma na razie 100 tys. klientów.