Powstała także platforma edukacyjna dla najmniejszych firm. Ma prezentować nowe sposoby docierania do klientów
Fundacja Polska Bezgotówkowa poinformowała o rozpoczęciu ogólnopolskiej kampanii medialnej skierowanej do osób prowadzących działalność handlowo-usługową. Została uruchomiona, by informować o korzyściach wynikających z płatności bezgotówkowych. Spoty telewizyjne będą emitowane w TVP, TVN, TVN 7 i Polsacie oraz w wybranych stacjach tematycznych. Kampania ma potrwać do 14 czerwca.
Spoty o długości 15 i 30 sekund mają pokazywać przedsiębiorców wznawiających swoją pracę, przygotowujących się do powrotu klientów. Ważnym elementem tych przygotowań ma być możliwość zapłacenia kartą lub telefonem – na to, zdaniem fundacji, czekają konsumenci i to powinna im umożliwić firma w czasie pandemii. Terminal płatniczy w nowej rzeczywistości ma być nie tylko elementem prowadzenia działalności, ale też stymulatorem rozwoju, powrotu na właściwe tory.
Kampania w telewizji to nie wszystko. Równolegle fundacja promuje akcję edukacyjno-informacyjną #DziałamyNieZnikamy. Na platformie edukacyjnej Polska Bezgotówkowa oraz Agencja Rozwoju Przemysłu zamieszczają materiały, które mają pomóc niewielkim firmom unowocześnić ich biznes. Dotyczy to w szczególności nowych sposobów docierania do klientów: e-commerce, mediów społecznościowych czy cyfrowych narzędzi.