Klienci od momentu uruchomienia programu w oferowanej przez Millennium usłudze goodie otrzymali 5 mln zł zwrotu
Bank Millennium w komunikacie poinformował o rosnącej popularności programu goodie cashback, dzięki któremu klienci mogą liczyć na zwrot części pieniędzy wydanych w sklepach internetowych. Instytucja podała, że w marcu br. użytkownicy apki wykonali 180 tys. transakcji, czyli blisko pięć razy więcej niż w analogicznym okresie 2019 roku. Ich łączna wartość wyniosła 17,5 mln zł, a do kieszeni klientów powinno wrócić prawie 600 tys. zł.
Goodie cashback to inicjatywa, o której mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl we wrześniu 2018 roku, gdy program startował. Millennium donosi, że od tego czasu użytkownicy wykonali ponad 1,1 mln transakcji, wydali za pośrednictwem aplikacji prawie 120 mln zł i otrzymali 5 mln zł zwrotu. Bank dodaje, że z przeprowadzonego na jego zlecenie badania "Zakupy 2020" wynika, iż 39 proc. polskich internautów korzysta w jakimś zakresie z rozwiązań cashback. Chętniej sięgają po nie osoby młodsze i mieszkające w większych miejscowościach.
Platforma goodie, na którą składają się strona internetowa i aplikacja, daje dostęp do informacji o m.in. zniżkach i wyprzedażach w sklepach stacjonarnych oraz internetowych. Zarządza nią spółka założona przez Millennium. Goodie cashback pozwala nie tylko odzyskiwać część wydanych pieniędzy, ale też np. zakładać karty stałego klienta w galeriach handlowych. Warto zaznaczyć, że usługa, którą Millennium określa mianem "cashback" najczęściej funkcjonuje pod nazwą "moneyback". Sam cashback odnosi się do możliwości wypłaty gotówki w sklepie podczas zakupów, za które płaci się kartą.