Nowa funkcja w aplikacji Aliora ma się pojawić w ciągu najbliższych dni
Alior poinformował w komunikacie o nowościach, jakie wprowadza w bankowości internetowej i mobilnej. Obecni klienci będą mogli skorzystać np. z opcji pożyczki "na klik" w ofercie specjalnej Alior Mobile i Alior Online. To rozwiązanie można już w branży uznać za standardowe, w swojej ofercie mają je m.in. ING, Pekao, mBank, PKO, Santander czy Millennium.
Aby otrzymać dodatkowe pieniądze, klient zostanie poproszony o wskazanie kwoty kredytu oraz liczby miesięcznych rat. Kolejnym krokiem jest zaakceptowanie informacji zawartych w podsumowaniu oferty. Alior informuje też o zmianie sposobu nawigacji w bankowości online. Lokalizację zmienią zakładki z dokumentami i wiadomościami, a funkcje takie jak Profil Zaufany, Wniosek 300+ czy Wniosek 500+ zostaną przeniesione do odrębnej zakładki – eUrząd.
Po aktualizacji systemu, która ma się odbyć w najbliższy weekend, klienci banku będą mogli samodzielnie odzyskać numer klienta (CIF). Jest on wymagany w procesie logowania się do bankowości internetowej. Osoba, która zechce odzyskać numer, zostanie poproszona o wprowadzenie danych identyfikacyjnych i udzielenie odpowiedzi na krótkie pytania. Po autoryzacji jednym z dostępnych sposobów, na ekranie pojawi się identyfikator CIF.