Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
IKO ma już 4,5 mln użytkowników. PKO chwali się statystykami swojej aplikacji mobilnej

PKO obchodzi siódme urodziny aplikacji IKO

Bank PKO w związku z 7. rocznicą uruchomienia IKO, ujawnił statystyki dotyczące korzystania z tej aplikacji mobilnej. W tym czasie użytkownicy logowali się do niej 2 mld razy i wykonali 350 mln transakcji na łączną kwotę 12 mld zł. Pierwszy milion klientów korzystających z tej usługi odnotowano pod koniec 2016 roku. Dzisiaj ich liczba wynosi już blisko 4,5 mln. Według danych sklepu Google Play, IKO jako pierwsza spośród aplikacji banków działających w naszym kraju, przekroczyła barierę 5 mln pobrań.

Przeczytajcie także: PKO od 1 marca wprowadza nowe Konto za Zero

Aplikacja została uruchomiona 7 marca 2013 roku i w ciągu pierwszych prawie 10 miesięcy wykonano w niej 260 tys. transakcji. W całym roku 2019 było ich już ponad 170 mln. Co godzinę klienci PKO i Inteligo logują się do apki średnio ponad 100 tys. razy. Tymczasem w pierwszym pełnym roku działania IKO (2014) takich logowań było ponad 1,6 tys. Aplikacja jest używana najczęściej do przelewów (170 w każdej minucie), płatności w internecie (co pół sekundy) oraz płatności zbliżeniowych (tu bank nie podaje szczegółów).

Przeczytajcie także: PKO świętuje 4 mln aktywnych aplikacji

Bank wprowadził w ostatnim czasie nowości w aplikacji. Zaliczają się do nich: możliwość opłacania miejskich parkingów, zakup biletów komunikacyjnych, dostęp do mobilnej autoryzacji czy możliwość kupowania ubezpieczeń komunikacyjnych. Użytkownik może za jej pośrednictwem złożyć wniosek o konto walutowe, limit odnawialny czy kartę kredytową. Instytucja planuje kolejne udogodnienia: płatności za autostrady, możliwość złożenia wniosku o kartę debetową oraz zakupy bez kodu Blik (w przypadku płatności powtarzalnych). W najbliższych tygodniach zostanie uruchomiony w IKO asystent głosowy.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies