Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Coraz bliżej do startu fintechu ZEN. Jego usługi zadebiutują już w II kw. 2020 roku

Obecnie trwa przetarg na agencje kreatywną i mediową, które zrealizują kampanię promocyjną na rynku europejskim

Kilka miesięcy po ogłoszeniu pierwszych informacji na temat ZEN, czyli nowego polskiego startupu z sektora nowoczesnych finansów, pojawiły się bardziej konkretne informacje na temat jego debiutu: należy się go spodziewać w II kw. bieżącego roku. Nowa marka usług finansowych dla małych i średnich przedsiębiorstw powstaje przy wsparciu Mastercarda.

Przeczytajcie także: Fast Track na Okęciu za darmo dla uczestników programu Bezcenne Chwile

Informacje na temat firmy ZEN zostały szerzej zaprezentowane podczas odbywającego się pod koniec ubiegłego roku w Katowicach wydarzenia Impact Fintech’19. Poinformowano wówczas o uruchomieniu fintechu, za którym stoi Dawid Rożek kojarzony m.in. z platformą gamingową G2A. Okazało się także, że do zespołu spółki dołączył Michał Bogusławski, który wcvześniej pracował m.in. w firmie PayPal. W ZEN objął funkcję dyrektora handlowego. Od początku informowano też, iż partnerem strategicznym fintechu jest Mastercard.

ZEN ma zaoferować przedsiębiorcom kompleksowy pakiet usług, umożliwiający łatwe i wygodne zarządzanie finansami. Oferta obejmie m.in. konto bankowe, z którego będzie można wykonywać przelewy krajowe i zagraniczne po korzystnych kursach walutowych oraz karty płatnicze dla właścicieli i pracowników firmy. Przedsiębiorcy z branży e-commerce będą mogli liczyć na obsługę płatności online. Usługi będą oferowane wyłącznie w internecie i za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

Przeczytajcie także: Nowy dyrektor generalny Mastercard

Aktualnie fintech wraz z Mastercardem opracowuje strategię marketingową produktu. Firmy wspólnie prowadzą przetarg na agencje kreatywną i mediową, które zrealizują kampanię wprowadzającą pakiet usług ZEN na europejski rynek. Agencje powinny zostać wybrane do końca marca. Amerykańska korporacja wspiera startup zarówno na etapie przetargu, jak i przyszłej współpracy z agencjami. Obie strony podkreślają, że doświadczenie Mastercard może się okazać bardzo przydatne w budowaniu tego narzędzia finansowego.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies