BNP Paribas liczy, że dzięki Customer Lab poprawi jakość obsługi klientów nie tylko w oddziałach
BNP Paribas poinformował o utworzeniu Customer Lab, które zająć się ma badaniami potrzeb i preferencji klientów. Bank określił nową jednostkę mianem "centrum wiedzy o kliencie", które ma wykorzystywać m.in. technologie, wiedzę z zakresu psychologii, socjologii oraz statystyki. Celem jest stwierdzenie, czy oferta i procesy komunikacji spełniają oczekiwania odbiorców.
Badania w Customer Lab obejmą obszary, w których klient ma kontakt z bankiem. Nie chodzi jednak wyłącznie o końcowe wrażenie dotyczące produktów czy usług, ale też np. testy UX (user experience, doświadczenie użytkownika), dzięki którym łatwiej będzie można dopracować nowe rozwiązania stosowane w e-bankowości.
Zespół powołany do realizacji tego projektu będzie wspierał pozostałe jednostki organizacyjne banku w zakresie realizacji badań. Prace mają być prowadzone w siedzibie BNP Paribas przy ul. Grzybowskiej w Warszawie. Ich koordynowaniem zajmie się Departament Rozwoju Relacji z Klientem.