Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Polskie ePłatności wprowadzają Google Pay w sklepach internetowych. Ma być szybciej i wygodniej

Wcześniej spółka wprowadziła do swojego portfolio rozwiązania Apple Pay i Blik

Od marca Polskie ePłatności wprowadzają usługę Google Pay na rynek e-commerce. Dzięki temu klient, który będzie płacił za zakupy internetowe przez bramkę PeP, nie musi zapamiętywać wszystkich danych karty i wypełniać formularzy. Kilka kliknięć ma wystarczyć do tego, by transakcja została zaakceptowana.

Przeczytajcie także: Co najmniej trzech chętnych na Polskie ePłatności

Za obsługę tego narzędzia odpowiada e-commercowa część spółki. Właściciele sklepów online zintegrowanych z bramką płatniczą PeP automatycznie dostaną możliwość przyjmowania płatności Google Pay. Kartami obsługiwanymi przez firmę w systemie Google Pay są Visa, Mastercard, Maestro, Cirrus, Diners, American Express, Discover, JCB, CarteBleue, Nexi i Dankort.

Przeczytajcie także: Polskie ePłatności udostępnią na swoich terminalach Blika

Za pomocą Google Pay można płacić także na terminalach płatniczych Polskich ePłatności. Spółka przypomina, że jako pierwsza w Polsce wprowadziła Apple Pay do oferty e-commercowej, później zintegrowała również płatności Blikiem. Firma ma nadzieję, że obecność kolejnego rozwiązania jeszcze mocniej przyczyni się do rozwoju e-handlu.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies