Wcześniej spółka wprowadziła do swojego portfolio rozwiązania Apple Pay i Blik
Od marca Polskie ePłatności wprowadzają usługę Google Pay na rynek e-commerce. Dzięki temu klient, który będzie płacił za zakupy internetowe przez bramkę PeP, nie musi zapamiętywać wszystkich danych karty i wypełniać formularzy. Kilka kliknięć ma wystarczyć do tego, by transakcja została zaakceptowana.
Za obsługę tego narzędzia odpowiada e-commercowa część spółki. Właściciele sklepów online zintegrowanych z bramką płatniczą PeP automatycznie dostaną możliwość przyjmowania płatności Google Pay. Kartami obsługiwanymi przez firmę w systemie Google Pay są Visa, Mastercard, Maestro, Cirrus, Diners, American Express, Discover, JCB, CarteBleue, Nexi i Dankort.
Za pomocą Google Pay można płacić także na terminalach płatniczych Polskich ePłatności. Spółka przypomina, że jako pierwsza w Polsce wprowadziła Apple Pay do oferty e-commercowej, później zintegrowała również płatności Blikiem. Firma ma nadzieję, że obecność kolejnego rozwiązania jeszcze mocniej przyczyni się do rozwoju e-handlu.