Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowa oferta Bancovo. Pierwszy w Polsce kredyt konsolidacyjny przez internet od pośrednika

Rozwiązanie wypracowano wspólnie ze szwedzkim TF Bank

Od lutego 2020 roku na platformie Bancovo dostępna jest oferta kredytu konsolidacyjnego, o który można starać się online. Od złożenia wniosku do podpisania umowy wszystko można zrealizować z poziomu urządzenia podłączonego do internetu. Usługodawca chwali się, że w tym przypadku na końcu procesu nie jest konieczna wizyta w placówce banku czy podpisywanie umowy dostarczonej przez kuriera. Choć wciąż potrzebna jest rozmowa telefoniczna.

Przeczytajcie także: Bancovo wprowadza na platformę pożyczki Smartney

Po złożeniu standardowego wniosku na platformie, użytkownik otrzymuje propozycję kredytu konsolidacyjnego TF Bank. Telefonicznie kontaktuje się z nim doradca Bancovo, który doprecyzowuje, jakie zobowiązania mają być skonsolidowane i jaką kwotę klient chce dodatkowo pożyczyć. Oprócz zaświadczeń o dochodach od klienta wymaga się dołączenia we wniosku dowodu potwierdzającego numer rachunków do spłaty zobowiązań (to może być umowa kredytowa albo potwierdzenie spłaty ostatniej raty).

Nowe rozwiązanie anonsowano już pod koniec stycznia, mogliście o nim przeczytać w tekście Bancovo dołącza do swojej platformy kolejne banki i wprowadza nowe usługi. Przedstawiciele platformy deklarowali wówczas, że w przyszłości będą też w większym stopniu wykorzystywać możliwości otwartej bankowości, polegające na dostępie do historii transakcji na rachunkach swoich klientów. Pozwoli to skrócić proces kredytowy.

Przeczytajcie także: Więcej faktoringu na Bancovo. Platforma wprowadziła ofertę firmy Finces

Bancovo to polski fintech należący do Aliora. Od 2018 roku oferuje platformę online, za pośrednictwem której klienci mogą składać wnioski m.in. o pożyczki, kredyty czy faktoring. Łącznie w usłudze Bancovo dostępne są produkty 25 różnych instytucji. Od początku funkcjonowania narzędzia, za jego pośrednictwem klienci uruchomili 10 tys. kredytów i pożyczek. Spółka liczy na to, że nowe produkty i kampania reklamowa pozwolą w tym roku trzykrotnie zwiększyć sprzedaż w porównaniu z rokiem ubiegłym.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies