O Allegro Gadane serwis cashless.pl informował już kilka tygodni temu. Dziś więcej informacji na ten temat
Allegro Gadane to serwis społecznościowy skierowany do 18 mln kupujących i sprzedających na popularnej platformie e-commerce. Jego członkiem może zostać każdy – wystarczy zarejestrować się przy użyciu danych dostępowych do konta na Allegro. Pozwoli to m.in. uczestniczyć w dyskusjach, publikować nowe posty czy otrzymywać mailowe powiadomienia o wątkach. Treści zamieszczone w serwisie są jednak ogólnodostępne.
O nowej przestrzeni do komunikacji serwis cashless.pl informował już pod koniec ubiegłego roku, ale brakowało wówczas szczegółów. Zaczęło się to zmieniać kilka dni temu, gdy mogliście przeczytać o Allegro Gadane – nowym forum dyskusyjnym. W serwisie znaleźć można fora tematyczne, które podzielono na kategorie, jest też blog z tekstami poświęconymi społeczności i samemu Allegro.
Projekt Allegro przewiduje system rang dla użytkowników. Wszyscy startują z poziomu nowicjusz i mogą awansować za staż i aktywność na forum. Pojawia się także oznaczenie "W punkt!", które można przyznać konkretnej odpowiedzi. Z poziomu serwisu społecznościowego łatwo przejść do Pomocy Allegro, gdzie przez całą dobę można uzyskać wsparcie zespołu Customer Experience.
W swoim komunikacie Allegro podkreśla, że nowa platforma ma posłużyć do wymiany wiedzy i doświadczeń. Można założyć, że będzie to dobre źródło informacji nie tylko dla użytkowników, ale i samego serwisu. Szczególnie często w serwisie mogą być komentowane podwyżki opłat czy nowe zasady naliczania i zwrotów prowizji. Na stronie cashless.pl mogliście niedawno przeczytać, że sprzedający na Allegro zapłacą wkrótce prowizję także od opłat za dostawy. Z pewnością będzie to dla społeczności ciekawy temat do dyskusji.