Wśród producentów, którzy dołączyli do programu, są m.in. Grupa Maspex i Żywiec
Comp, jeden z największych w Polsce producentów urządzeń fiskalnych, pochwalił się w komunikacie prasowym aktualnym zasięgiem jego cyfrowego programu M/platform i usługi Promo+. Ma z nich korzystać już 9 tys. sklepów. Spółka liczy, że w tym roku liczba użytkowników przekroczy 25 tys., a oferty promocyjne kierować do nich będzie 50 producentów.
Platforma Promo+ łączy producentów z branży FMCG (tzw. dobra szybko zbywalne), wśród których znaleźć można już m.in. Maspex czy Grupę Żywiec, z właścicielami niewielkich, nierzadko rodzinnych punktów detalicznych. Z pomocą tego rozwiązania mogą oni organizować promocje na sprzedawane u siebie produkty, uzyskując specjalne oferty bezpośrednio od producentów.
Z kolei dla producentów oznacza to możliwość szybkiego oferowania promocji w wielu punktach handlowych. Obecnie program testują m.in. Mlekovita, Hortex i Coca-Cola HBC Polska. Finalnie zyskać mają także klienci, którzy na promocje mogą liczyć nie tylko w supermarkecie, ale też w lokalnym sklepie.
Promo+ stanowi element M/platform, czyli rozwiązania bazującego na nowych możliwościach kas fiskalnych. Platforma pozwala skorzystać m.in. z usług księgowych czy analityki. Aby dołączyć do programu, wystarczy zaktualizować oprogramowanie sprzedażowe lub wyposażyć sklep w kompatybilny model kasy fiskalnej.