Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Samsung Pay zawita do Polski w 2020 roku? Firma tego nie wyklucza

Koreański producent sondował już polski rynek pod kątem wdrożenia m.in. płatności Samsung Pay

Jeden z największych na świecie producentów elektroniki może w przyszłym roku wyjść naprzeciw oczekiwaniom polskich klientów. Tym razem nie chodzi jednak o nowe smartfony czy telewizory, a o usługę Samsung Pay, którą na rodzimym rynku uruchomił już w połowie bieżącej dekady. Potem wprowadzał ją w innych państwach, także w Europie, ale ekspansja została wyhamowana – w 2019 roku ta forma płatności wystartowała jedynie w Indonezji. Mogło się wydawać, że Koreańczycy z Południa na tym poprzestaną, ale najnowsze doniesienia temu przeczą.

Przeczytajcie także: Samsung wprowadził swoją kartę płatniczą i międzynarodowe przelewy

Serwis SamMobile donosi, iż Samsung w przyszłym roku może wdrożyć rozwiązanie Samsung Pay na kilku kolejnych rynkach, a informacje te pochodzą od samej korporacji. W komunikacie stwierdziła, że ostatnie dwanaście miesięcy poświęcono na poprawę jakości i dodanie nowych rozwiązań, ale w 2020 r. należy się spodziewać informacji o kolejnych rynkach, na których dostępna będzie opcja płacenia smartfonami i zegarkami Samsunga.

Przeczytajcie także: Koreańczycy szukają w Polsce osoby do rozwoju Samsung Pay

Czy padnie na Polskę? Tego nie sprecyzowano. Warto jednak pamiętać, że polskich klientów już ankietowano pod tym kątem. W serwisie cashless.pl mogliście o tym przeczytać pod koniec września. Rzecznik firmy, Olaf Krynicki przyznał wówczas, że sondowano polskich użytkowników urządzeń mobilnych Samsunga, ale stwierdził, że na tej podstawie nie należy wyciągać pochopnych wniosków. Nie ulega jednak wątpliwości, że jeśli firma chce odbić część rynku wearables korporacjom Apple, Huawei czy Xiaomi, powinna uczynić swoje smartwatche bardziej atrakcyjnymi. A to zapewniłaby usługa Samsung Pay.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies