Z nową kartą od Citi i BP powiązany jest program, dzięki któremu klienci mogą liczyć na dodatkowe korzyści m.in. podczas tankowania paliwa
Citi Handlowy i koncern paliwowy BP podpisały umowę, która przewiduje uruchomienie wspólnej karty kredytowej. Osoby nią zainteresowane może ucieszyć fakt, że znacznie uproszczony został sposób składania wniosku o wydanie plastiku. Będzie to oparte o selfie. Klient po prostu wykonuje i przesyła zdjęcie twarzy oraz dowodu smartfonem, a bank na tej podstawie dokonuje weryfikacji tożsamości. Citi Handlowy już wcześniej wprowadził taki proces biometryczny weryfikacji tożsamości klientów do innych swoich produktów.
Karta kredytowa będzie wydawana bez opłaty rocznej. W ramach dołączonego programu korzyści klienci mogą zyskać do 240 zł rocznie. Za te pieniądze można m.in. tankować i korzystać z ofert specjalnych na stacjach BP. Kolejne bonusy to bezpłatny pakiet usług i powiadomień CitiAlerts oraz do 56 dni bez odsetek. Posiadacz karty może liczyć na rabaty w programie Citi Specials, na produkty i usługi z branży motoryzacyjnej. Miłośników muzyki zainteresuje pewnie możliwość brania udziału w przedsprzedaży biletów na koncerty organizowane przez Live Nation. Listę zamyka 10 proc. rabatu w ponad 150 restauracjach w Polsce.
Warto wspomnieć, że nowy produkt powstał dzięki kontynuacji współpracy BP i Citi Handlowego – wcześniej firmy wydawały wspólnie kartę BP Payback. Czy to oznacza, że bank zakończył współpracę z tym programem lojalnościowym? Czekam na odpowiedź biura prasowego Citi w tej sprawie. Gdy ją otrzymam zaktualizuję tekst. Wcześniej ze współpracy z Paybackiem przy wydawaniu kart debetowych wycofał się już Santander. Jeżeli zrobił to także Handlowy będzie to oznaczać, że Payback nie ma już żadnego partnera bankowego.