Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Europa Ubezpieczenia, Fantasyexpo i Protect.me wprowadzają Gshield.gg. To nowa marka ubezpieczeń dla graczy

Polacy będą mogli ubezpieczyć nie tylko sprzęt, ale też gry i wirtualne przedmioty

W Polsce żyje około 12 mln graczy, którzy w ubiegłym roku wydali na gry 2 mld zł – wynika z raportu firmy Newzoo. Wykorzystać to zamierzają nie tylko producenci sprzętu czy twórcy gier. Europa Ubezpieczenia wraz z agencją marketingu gamingowego Fantasyexpo i startupem Protect.me, działającym w obszarze insurtech, wprowadzają na rynek ubezpieczenia dla graczy pod marką Gshield.gg.

Przeczytajcie także: Europa Ubezpieczenia wprowadzi nową aplikację

Pod wspomnianą nazwą dostępne będą dwa produkty. Pierwszym jest Gshield Inventory, czyli ubezpieczenie kont w grach i dóbr cyfrowych (wirtualne przedmioty czy wewnętrzna waluta). Ubezpieczony będzie musiał udokumentować tę wirtualną własność. Z kolei Gshield Hardware to ubezpieczenie sprzętu gamingowego (od zniszczenia, uszkodzenia lub kradzieży z włamaniem), obejmujące nie tylko komputery i konsole, ale też akcesoria. Za ubezpieczenia będzie można zapłacić jednorazowo (96 zł) lub w miesięcznych ratach po 8 zł. Mowa oczywiście o najniższych stawkach – w przypadku droższych urządzeń czy wirtualnych gadżetów, należy się spodziewać wyższych cen.

Przeczytajcie także: Użytkownicy SkyCash też mogą doładowywać serwisy z grami

Ubezpieczenia sprzętu nie są czymś nadzwyczajnym. Niektórych mogą jednak dziwić, a nawet bawić opcje ubezpieczania dóbr cyfrowych. Tymczasem ich ceny potrafią być bardzo wysokie, a w wielu przypadkach graczom nie udaje się odzyskać wirtualnych przedmiotów skradzionych przez hakerów (warto przy tym pamiętać, że przedmioty może i są wirtualne, ale kary za kradzież już nie). Gshield.gg to po prostu odpowiedź na potrzeby rynku, można się spodziewać, że podobnych ofert będzie przybywać.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies