Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Już możecie porozmawiać z InPostem. Firma wprowadza obsługę przez Asystenta Google

Asystent Google sprawdzi status przesyłki i zlokalizuje najbliższy paczkomat

Operator paczkomatów poinformował o nowym narzędziu obsługi klienta – z firmą można się teraz kontaktować za pomocą Asystenta Google. Po wypowiedzeniu frazy "Porozmawiaj z InPost" do dyspozycji użytkownika jest ChatBot Mat, którego można zapytać m.in. o najbliższy paczkomat, numer telefonu do kuriera czy status przesyłki.

Przeczytajcie także: Szybkie Nadania InPost pozwalają wysłać paczkę prawie bez formalności

Rafał Brzoska, prezes InPost, przekonuje, że bot został dobrze przyjęty przez klientów, więc zdecydowano się rozszerzyć jego zasięg o asystenta głosowego Google. Ma to usprawnić załatwianie spraw, ale szczególnie pomocne okaże się w przypadku osób niepełnosprawnych. Brzoska zapowiedział, że usługa będzie rozwijana i w przyszłości może informować użytkowników o nowych opcjach czy każdej zmianie statusu paczki.

Przeczytajcie także: InPost ma już 6 tysięcy paczkomatów

Z nowego rozwiązania mogą oczywiście korzystać użytkownicy smartfonów z Androidem. Ale jest ono też w zasięgu właścicieli sprzętu Apple. W tym przypadku konieczne jest zainstalowanie dodatkowej aplikacji, a obsługa asystenta okaże się trochę bardziej czasochłonna. Pewnie jednak znajdą się chętni, którzy po zamówieniu przesyłki z Aliexpress, zechą wypowiedzieć frazę "Porozmawiaj z InPost".

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies