Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
CCC chwali się sukcesem swojej aplikacji mobilnej. Pobrano ją już milion razy

Za pomocą aplikacji CCC sprzedaje już niemal 30 proc. produktów, jakie klienci kupują online

Osiem miesięcy potrzebowała służąca m.in. do zakupu butów aplikacja mobilna CCC, by osiągnąć poziom miliona pobrań. Program wskoczył także na listę TOP10 mobilnych narzędzi zakupowych w App Store i Google Play. W komunikacie prasowym przedstawiciel firmy, Jakub Jasiński, przekonuje, że aplikacja powstała z myślą o dotarciu do młodszych klientów i najwyraźniej udało się to osiągnąć: za ponad połowę zakupów dokonywanych na urządzeniach mobilnych odpowiadają osoby w wieku 18-34 lat.

Przeczytajcie także: Revolut wprowadził open banking

Firma zapewnia, że zamierza rozbudować apkę o nowe funkcje. Mowa m.in. o dodaniu kolejnych form płatności, wyświetlaniu produktów przy wykorzystaniu trójwymiarowych modeli, skorzystaniu z VR. Rozwiązanie Visual Research, umożliwiające wyszukiwanie na podstawie zdjęcia, ma być udostępnione nie tylko użytkownikom urządzeń z platformą iOS – mogą na nie liczyć także klienci korzystający z Androida.

Przeczytajcie także: mPojazd wreszcie na urządzenia z iOS

Plany rozwoju aplikacji CCC obejmują nie tylko jej rozbudowę o nowe funkcje, ale także udostępnienie jej użytkownikom w innych krajach, w których prowadzi działalność firma CCC. Są to m.in. kraje Europy Środowo-Wschodniej, Bałkanów czy Bliskiego Wschodu. Działania te zaplanowano na rok 2020.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies