Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Gwiazda sportu reklamuje cyfrowy bank. Adam Małysz w kampanii EnveloBanku

To początek współpracy byłego skoczka narciarskiego z Bankiem Pocztowym, do którego należy EnveloBank

- Wybrałem EnveloBank, bo jest w porządku - mówi Adam Małysz w reklamie, która od 1 kwietnia 2019 r. promuje produkt o nazwie "Kredyt w Porządku z niską ratą" z oferty Banku Pocztowego oraz jego cyfrowej marki - EnveloBanku. Sportowiec pojawi się nie tylko w spotach telewizyjnych, ale także w reklamach internetowych oraz na ulotkach i plakatach.

Przeczytajcie także: Bank Pocztowy zapowiada nową kartę, wspierającą Caritas

Kampania opiera się na haśle "być w porządku". W reklamie Adam Małysz tłumaczy, co to dla niego znaczy - "być sobą, niezależnie od tego, co osiągniesz, polegać na zaufanych partnerach, dzięki którym masz większe możliwości, zawsze trzymać za innych kciuki i pamiętać o tym, skąd jesteś". Bank wyjaśnia, że wybrał Małysza, ponieważ jest on "pozytywnie kojarzony, charakterystyczny i polski do szpiku kości, a Polacy od lat niezmiennie bardzo go lubią i darzą wielkim zaufaniem".

Kampania telewizyjna potrwa do końca kwietnia. Wizerunek Adama Małysza będzie też wykorzystany w reklamach internetowych oraz w mediach społecznościowych, a także na dostępnych w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej ulotkach, plakatach i animacjach na ekranach. W niektórych reklamach towarzyszyć mu będzie maskotka pandy, która będzie także używana w publikowanych w internecie filmikach objaśniających świat finansów i w konkursach dla internautów.

Przeczytajcie także: G rzegorz Halama w kampanii na temat cyberbezpieczeństwa

EnveloBank to cyfrowy bank należący do Banku Pocztowego. Umożliwia zarządzanie rachunkiem bieżącym za pośrednictwem internetowego serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej. Klienci Pocztowego mają mu za złe, że aby skorzystać z oferty EnveloBanku, muszą najpierw zamknąć swoje dotychczasowe konto. EnveloBank nie cieszy się też na razie zbyt wielką popularnością. Dla przykładu z marketu Google Play jego aplikację pobrano dotąd ponad 5 tys. razy. Jej średnia ocena wystawiona przez użytkowników to 2,3 gwiazdki na pięć możliwych.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies