Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Visa Checkout rozpycha się w sieci. Nowym instrumentem można już płacić w sklepie Bilety24

Przy okazji można zyskać jednorazowy rabat na zakupy w wysokości 15 zł

Internetowy serwis umożliwiający zakup wejściówek m.in. na wydarzenia kulturalne Bilety24 wdrożył nową formę płatności Visa Checkout. Instrument ułatwiający dokonywanie transakcji kartami dołączył do już obecnych tu przelewów typu pay by link, Masterpassa i Blika. Przy okazji wdrożenia, Bilety24 uruchamiają promocję – w przypadku płatności przy wykorzystaniu Visa Checkout oferują jednorazowy rabat w wysokości 15 zł.

Przeczytajcie także: Komisja Europejska uwierzyła w Billon

Polska to pierwszy europejski rynek, na którym wdrożono rozwiązanie Visa Checkout. W kwietniu bieżącego roku trafiło ono do sklepów Euro oraz OleOle! Obecnie korzystać z niego mogą także klienci kilku innych sklepów, m.in. księgarni Ravelo. Ostatnio PayU, największy na polskim rynku integrator płatności internetowych poinformował, że wszystkie obsługiwane przez niego sklepy już mogą wdrażać najnowsze rozwiązanie Visy.

Visa Checkout to instrument pozwalający na łatwe płatności kartami w internecie. Po założeniu konta oraz powiązaniu z nim karty (polega to na wprowadzeniu danych z plastiku) można płacić w sieci tzw. jednym kliknięciem. Wystarczy zalogować się na konto w Visa Checkout. Rozwiązanie pozwala na dokonywanie płatności bez posiadania przy sobie karty. Dodatkowo warto podkreślić, że banki, których klienci chcą płacić przy pomocy Visa Checkout, nie muszą wykonywać w tym celu żadnych prac wdrożeniowych.

Przeczytajcie także: Ustawa o terminalach dla policji podpisana

A jeżeli chcecie sprawdzić swoją wiedzę na temat Visa Checkout, zapraszam do konkursu. Do wygrania jest telefon Samsunga umożliwiający korzystanie z płatności mobilnych HCE i Android Pay. Na wzięcie udziału w zabawie macie czas do końca lipca. Więcej na temat samego konkursu możecie przeczytać tutaj.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies