Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Banki oddadzą Wam pieniądze. Mastercard skorygował zdublowane transakcje po awarii

Organizacja zapewnia, że aby otrzymać zwrot, klienci nie muszą składać indywidualnych reklamacji

Z informacji przekazanych przez biuro prasowe Mastercarda w Polsce wynika, że w środę późnym wieczorem udało się zidentyfikować i skorygować wszystkie zdublowane transakcje kartami tej organizacji, do jakich doszło kilka dni temu. Teraz zwrot nienależnie pobranych lub zablokowanych kwot leży po stronie banków – wydawców kart. Ma nastąpić w trybie, w jakim księgują one transakcje na rachunkach swoich klientów.

Przeczytajcie także: Idea chwali się sukcesem mobilnych wpłatomatów

Mastercard zapewnia jednocześnie, że osoby, których transakcje zostały podwójnie zaksięgowane, nie muszą składać indywidualnych reklamacji w swoich bankach. Środki mają zostać im zwrócone automatycznie.

Przeczytajcie także: Ruszył program bezpłatnych terminali w urzędach

Działanie Mastercarda to reakcja na błąd w systemie, w wyniku którego 1 kwietnia doszło do zdublowania transakcji niektórymi kartami z logo tej organizacji. O problemach tego rodzaju donosili klienci m.in. ING, Aliora, Getinu czy Citi Handlowego. Banki informowały o tym posiadaczy wydanych przez siebie kart m.in. za pośrednictwem serwisów transakcyjnych.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies