Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Millennium odświeża aplikację. Zmieniono nawigację, a także strony poszczególnych produktów

Zmienioną wersję apki jako pierwsi otrzymają nowi klienci banku, pełne wdrożenie ma się zakończyć w sierpniu

Millennium poinformował, że udostępnia już klientom nową odsłonę swojej aplikacji mobilnej. W pierwszej kolejności otrzymają ją nowi klienci. Proces wdrażania odświeżonej apki ma przebiegać stopniowo dla kolejnych grup klientów i zakończyć się w sierpniu. Instytucja zaznacza, że istotne jest korzystanie z najbardziej aktualnej wersji aplikacji dostępnych w marketach App Store, Google Play oraz App Gallery.

Przeczytajcie także: Payka wprowadza odroczone płatności do ubezpieczeń

Millennium przekonuje w swoim komunikacie, że podczas odświeżania aplikacji postawiono na ewolucję zamiast rewolucji, przede wszystkim zmieniono sposób poruszania się po apce i zakładki poszczególnych produktów. Elementy nawigacji przeniesiono z panelu bocznego do ikon na dole. W efekcie najważniejsze sekcje znajdą się w zasięgu kciuka użytkownika. Uporządkowana została zawartość poszczególnych sekcji i podzielona na Płatności, Produkty, Ofertę i Więcej (w tej ostatniej znajdą się produkty dodatkowe oferowane przez bank).

Przeczytajcie także: KNF wyraziła zgodę na fuzję w grupie VIG

Millennium zdecydował się również odświeżyć wszystkie strony produktowe: kont, kart, lokat itd. Część z nich zyska nowe funkcje. Mowa np. o podglądzie wszystkich danych karty po dodatkowej autoryzacji. W lewym górnym rogu znalazło się miejsce dla sekcji profilowej. Można w niej m.in. edytować swoje dane, przejrzeć dokumenty i umowy, szybko skontaktować się z konsultantem czy przełączyć na profil firmowy, o ile klient go posiada. Co istotne, po aktualizacji apki użytkownik otrzyma informacje kontekstowe, które pozwolą mu zapoznać się ze zmianami.

– Z punktu widzenia technologii ważne jest to, czego nie widać, czyli zupełnie odświeżona platforma mobilna. Zastosowaliśmy nowoczesne technologie do tworzenia interfejsów aplikacji oraz sprawdzoną architekturę usług opartą o mikroserwisy, które dają nam nowe możliwości rozwojowe. Dzięki temu nowa wersja naszej aplikacji mobilnej jest atrakcyjna dla klientów i stanowi solidny fundament dla przyszłych innowacji – podkreśla Piotr Skopiński, dyrektor Departamentu Rozwoju Aplikacji Banku Millennium.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies